سردار سید یوسف مولایی فرمانده و حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز طی پیامی روز نهم اردیبهشت ماه روز شورا را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۱۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده و حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز طی پیامی روز نهم اردیبهشت ماه روز شورا را تبریک گفتند.

پیام فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز به مناسبت روز شوراها

متن پیام به شرح ذیل می باشد: 

نهم اردیبهشت ماه «روز ملی شوراها» در اولین سال از آغاز طلیعه «گام دوم انقلاب» که به فرموده مقام معظم رهبری، «جهاد علمی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی» برای رسیدن «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» هست.

امید آن داریم با بهره گیری ازهمه ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان البرز و مغتنم شمردن فرصت گرانبهای خدمت که با اراده و لطف مردم استان البرز نصیب شده است ، با جدیت هرچه تمام تر و در عین قانون مداری در جهت تحقق و شکوفایی اهداف والای انقلاب اسلامی ، شکوفایی اقتصاد استان ، «رونق تولید» ،کاهش محرومیت‌ها ، ارتقا کمی و کیفی خدمات و بهبود مستمر زندگی شهروندان بیش ازپیش کوشا و ساعی باشید.

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

 

 

سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز

حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها