مسئول فرهنگی اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادان قرارگاه پیشرفت و آبادانی اردبیل گفت: جمعی از اهالی روستاهای تحت فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
اعزام کاروان زیارتی مناطق محروم اردبیل به مشهد مقدس توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی اردبیل
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام رامین مختاروند  در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: نخستین کاروان زیارتی مشهد مقدس از شهرستان های مختلف بخش های خورش رستم خلخال،بخش مرکزی و موران گرمی و بخش مرادلو شهرستان مشکین شهر عازم زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد مقدس شدند.
 
حجت الاسلام مختاروند خاطرنشان‌کرد: محوریت قرار دادن مساجد، حفظ وحدت بین اهالی و آشنایی با آموزه های دینی، سیاسی و اجتماعی یکی از اهداف مهم به شمار می رود.
 
سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی در اعزام کاروان زیارتی از شهرستان گرمی، افزود: به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل،  اولین کاروان زیارتی مشهد مقدس، قم و جمکران از شهرستان گرمی و بخش موران به استعداد ۲۵۰ نفر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس اعزام شد.
 
وی از فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل در شهرستان گرمی خبر داد و افزود: این قرارگاه در 5 کارگروه فرهنگی، اقصتادی، عمرانی، تعلیم و تربیت و سلامت در خدمت مردم منطقه بودند که در بخش موران پروژهای مختلفی از جمله راه های بین مزارع و روستایی و ساخت خانه های محروم و احداث منبع آب شرب انجام داده اند.
 
فرمانده سپاه شهرستان گرمی بیان کرد: اردوهای زیاری و سفرهای معنوی جزو وظایف کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی می باشد.
 
ارسال نظرات