رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل تقارن سالروز رحلت امام خمینی(ره) با عید فطر مراسم سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز 13 خرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۶۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت راهپیمایی روز جهانی قدس و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ۱۴ و ۱۵ خرداد از فرصت معنوی در ماه میهمانی خدا برای تبیین آرمان‌های انقلاب و امام استفاده بیشتری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سالگرد رحلت امام (ره) نباید تنها به برگزاری مراسم‌ها و انجام سخنرانی اکتفا شود بلکه لازم است آثار و تالیفات امام و همچنین وصیت نامه سیاسی الهی ایشان هر چه بیشتر تبیین شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در روز‌های منتهی به ۱۴ و ۱۵ خرداد با استفاده از جملات و بیانات امام راحل انجام شود، گفت: مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام (ره) با دلیل تقارن با عید سعید فطر براساس تصمیم ملی در روز ۱۳ خرداد برگزار می‌شود.

این مسوول به سی‌امین سالگرد رهبری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان کشتی انقلاب اسلامی را به خوبی هدایت کرده و دوستان و دشمنان به عظمت رهبری ایشان اذعان دارند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با درایت و رهبری حکیمانه خود انقلاب را به خوبی مدیریت کرده و از گردنه‌های سخت در طی این ۳۰ سال عبور داده است که این موضوع باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

خاضع در ادامه به چهلمین سال راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: این مراسم روز جمعه ۱۰ خرداد برابر با ۲۶ ماه مبارک رمضان در استان و سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت مراسم روز جهانی قدس امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به تحولات منطقه انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس به معنای به رسمیت شناختن این رژیم جنایتکار، الحاق جولان که بخشی از کشور سوریه است به رژیم صهیونیستی، قرار دادن نام سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی و همچنین قدرت جبهه مقاومت در عراق و سوریه موجب حساسیت دو چندان روز قدس امسال شده است.

وی عنوان کرد: فلسطینیان در ۵۶ راهپیمایی بازگشت که هر جمعه برگزار می‌شود ۲۲۷ شهید و ۱۶ هزار زخمی تقدیم کرده‌اند که حضور مردم و مسلمانان در راهپیمایی روز قدس اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار و تنفر از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: جهت برگزاری باشکوه‌تر مراسم روز جهانی قدس کمیته‌های پنج‌گانه شامل مراسم، فضای مجازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فضاسازی شهری و فرهنگی و هنری تشکیل شده است.
ارسال نظرات