خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز با توجه اینکه دشمن جنگ را به عرصه جنگ نرم کشانده است، رسانه و فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای دارد و نیازمند توجه خاصی است چراکه جایگاه آن یک جایگاه تخصصی است و ما نیز باید از این جایگاه ویژه استفاده بهینه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۷۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

امروز رسانه و فضای مجازی با توجه به جنگ نرم دشمن اهمیت ویژه‌ای داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سیدجواد حسینی در جلسه فضای مجازی با اشاره به انعکاس اخبار در بسیج وسپاه و با توجه به اینکه گروه رسانه‌ای وجود دارد، اظهار داشت: این جلسه هماهنگی صورت گرفته تا خبرها به موقع انعکاس پیدا کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد رسانه و فضای مجازی افزود: امروز با توجه اینکه دشمن جنگ را به عرصه جنگ نرم کشانده است، رسانه و فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای دارد و نیازمند توجه خاصی است چراکه جایگاه آن یک جایگاه تخصصی است و ما نیز باید از این جایگاه ویژه استفاده بهینه داشته باشیم و اخبار سالم را به مخاطب انعکاس دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای و با تأکید بر برنامه‌ریزی در این خصوص اظهار داشت: بسیج رسانه و فضای مجازی باید در کنار هم ید واحد شوند و به خوبی یکدیگر را پوشش دهند.

وی با تقدیر از خبرنگار خبرگزاری بسیج در امر انعکاس اخبار سپاه و بسیج شهرستان بیان داشت: این مجموعه به خوبی توانسته است تلاش بسیجیان در اقشار مختلف جامعه را در سطح رسانه بازتاب دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات