خبرهای داغ:
فرماندهی ناحیه شهرستان شوش از استقرار گروه خیاط و تهیه پارچه برای دوخت لباس در مناطق سیل زده شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۱۳۲۷۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج در شوش دانیال(ع)؛بر پایه این گزارش فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی پیام نور شهرستان شوش افزود با همکاری خواهران پایگاه بسیج دانشگاه پیام نور شوش و الوان و دانشگاه ازاد اسلامی واحد شوش گروه خیاطی در قالب کمک به سیل زدگان در مناطق به صورت سیار در حال خدمت رسانی است

وی گفت با تهیه پارچه و چرخ خیاطی و تحویل به این گروه های جهای هم اکنون در مناطق سیل زده در حال فعالیت هستند

در پایان سروان پاسدار ایمانی فرماندهی ناحیه شهرستان در جمع بندی گزارش فوق افزود با تشکر از تمامی خواهران بسیجی که دوشا دوش نیروهای بسیجی به کمک همشهریان سیل زده شتافتند افزود این زحمات جهادی شما فی سبیل الله هست و باقیات صالحات محسوب میشوند.

 

همچنین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از تهیه کمک جهیزیه برای نو عروس مستمند در منطقه دوار خبر داد.

 
بر پایه این گزارش فرمانده حوزه خواهران کوثر شهرستان شوش افزود  سرکشی در مناطق سیل زده منطقه دوار جهت رفع مشکلات سیل زده شهرستان روزانه انجام میشود.
 
خواهر ادیب در ادامه گفت با پیگیری های انجام شده با فرماندهی ناحیه کمک تهیه جهیزیه ای برای نو عروسی در منطقه دوار انجام شد.
 
وی افزود این کمک جهیزیه توسط گروه جهادی شهید ناهید کرجو به این نوعروس تقدیم شد.
 
در ادامه خواهر ادیب شرح داد این کمک جهیزیه شامل سرویس چینی و قابلمه و ماهیتابه .پارچ ،لیوان ،قاشق و  چنگال و چاقو ، کلمن آب ،میوه خوری و شیرینی خوری است.
 
سروان پاسدار علی رضا ایمانی گفت؛ گروه های جهادی این حوزه با حضور در مناطق سیل زده در کنار مردم هستند و مشکلات آنها پیگیری و رفع خواهد شد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها