مسئول بسیج رسانه گفت: جامعه خبری در سیل اخیر حضور چشم‌گیر داشت و با رصد صحیح وقایع و شفاف‌سازی اوضاع به بسیاری از شبهات و شایعات دشمنان که سعی داشتند از آب گل آلود ماهی بگیرند پاسخ دهد.
کد خبر: ۹۱۳۲۷۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش بسیج، مسعود بصیری با اشاره به حضور به موقع خبرنگاران در مناطق سیل‌زده و اطلاع‌رسانی دقیق و هوشمندانه‌ آنها از این مناطق اظهار کرد: جامعه خبری در سیل اخیر حضور چشم‌گیر داشت و با رصد صحیح وقایع و شفاف‌سازی اوضاع به بسیاری از شبهات و شایعات دشمنان که سعی داشتند از آب گل آلود ماهی بگیرند پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات و همت خبرنگارانی که با تلاش خود توانستند جو ملتهب بعد از سیل را آرام کنند جای تقدیر و تشکر دارد، تصریح کرد: انعکاس صحیح اخبار باعث شد تا تلاش نیروهای امدادی و مجاهدت‌های مردمی دیده و روحیه فداکاری و از خودگذشتگی در جامعه بیشتر شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خاطرنشان کرد: مهمترین بازخورد اقدامات خبرنگاران تشویق بیشتر مردم به کمک به هم‌وطنان خود بود، این امر نشان داد که اگر جامعه خبری به میدان بیاید و از ظرفیت عظیم به درستی بهره ببرد، قطعاً می‌تواند بر جریان‌سازی‌های رسانه‌های معاند غلبه کرده و رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.

وی تصریح کرد: شرایط موجود جامعه به صورتی است که کشور نیازمند آرامش بوده و باید از موج‌سازی‌های کاذب و منفی جلوگیری شود، بیشتر مسئولیت در این باره بر عهده جامعه خبری کشور است که توانستند در وقایع اخیر اوضاع را به درستی مدیریت کرده و روحیه امید را به جامعه تزریق کنند.

بصیری در پایان متذکر شد: مسئولان باید به بی‌مهری‌های خود نسبت به خبرنگاران پایان دهند و جایگاه این قشر را به درستی درک کنند، چراکه رسالت اطلاع‌رسانی و روشنگری بر عهده جامعه خبری کشور است و اگر رسانه‌ها تضعیف شوند قطعاً رسانه‌های معاند جو جامعه و افکار عمومی را به دست خواهد گرفت.

ارسال نظرات