مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی:

مردم آذربایجان شرقی بیش از 39میلیارد به سیل زدگان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: با همکاری مردم و خیّرین استان تاکنون توانستیم بالغ بر 39 میلیارد و 200 میلیون ریال برای هموطنان سیل زده جمع آوری کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۴۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در تشریح کمک های جمع آوری شده بیان داشت: 4 میلیارد ریال از این کمک ها بصورت نقدی و 35 میلیارد و 200 میلیون ریال نیز در قالب کمک های غیرنقدی بوده که توسط مردم نیک اندیش استان تامین شده است.

وی ضمن تاکید بر رویکرد علمی و جهادی در امدادرسانی به سیل زدگان بیان داشت: در کمک های غیرنقدی، ارسال کالاهای اساسی و نو را در دستور کار قرار دادیم و اقلام ضروری همچون 83 تخته فرش، 11290 تخته موکت، 7215 تخته پتو، 46 دستگاه یخچال، 43 دستگاه اجاق گاز، 10 دستگاه تلویزیون به مناطق سیل زده ارسال گردید.

کلامی ادامه داد: همچنین  803030بسته مواد غذایی، 18673 مورد پوشاک و 44230 مورد سایر لوازم ضروری برای هموطنان سیل زده از طریق کمک های مردم استان جمع آوری و ارسال شده است.

وی ضمن تمجید از نیت های خیر مردم نیک اندیش استان در کمک به آسیب دیدگان بیان داشت: پویش جمع آوری کمک هاى مردمى در استان شکل گرفته و طی چند روز آینده کمک‌های دیگری را برای سیل زدگان ارسال خواهیم کرد و امید بر آن داریم با کمک‌های مردم  و تلاش مسئولین زندگی در مناطق سیل زده کشور به روال عادی بازگردد.

مردم می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*041*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره‌ حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب‌ شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار