مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: دین اسلام برای همه مشکلات و درد‌ها درمانی مناسب ارائه می‌دهد
کد خبر: ۹۱۳۲۸۵۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در نشست هفته سلامت که با حضور کارکنان و سربازان وظیفه این رده در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان برگزار شد اظهار کرد:غربی‌ها و جبهه استکبار جهانی پس از ناامیدی از مقابله سخت، نسخه‌های زیادی برای مقابله با کشور‌های جهان سوم و همچنین کشور‌های در حال توسعه پیچیدند که تاثیر در خواب و خوراک از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.
وی در ادامه بیان کرد: در اسلام آورده شده است که سر شب بخوابیم و یک ساعت مانده به نماز صبح بیدار شویم؛ ولی امروز با ایجاد شبکه‌های مختلف تلویزیونی و همچنین گوشی‌های موبایل و برنامه‌ها و نرم افزار‌های مختلف عملا ساعت خواب مردم ما دست خودشان نیست.
وی در ادامه به مباحث و مشکلات تغذیه‌ای اشاره کرد و اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی را نیز در جهت بهم زدن سیستم غذایی ما ایجاد کردند مواردی نظیر مرغ‌های هرمونی، انواع و اقسام مواد شیمیایی و تراریخته که به معنای ژن‌های تغییر یافته اند و مشکلات زیادی نظیر افسردگی، اضافه وزن، سرطان، آلزایمر و.. را در دراز مدت برای انسان ایجاد می‌کنند و امروز در بسیاری از مواد غذایی و سبد غذایی روزانه ما نظیر روغن‌ها یافت می‌شوند؛ این مشکلی است که از طرف جبهه استکبار و استعمار در دنیا به وجود آمده است و آن تست کردن مواد شیمیایی و سمی و بیولوژیکی روی مردم جهان سوم و در حال توسعه است. پروژه‌ای که هنریک کسینجر عنوان کرده بود که ما باید در برنامه غذایی مردم جهان دست داشته باشیم از این رو غذا‌های کنسروی و فست فودی و آماده وارد زندگی‌های ما شد و بیماری‌های جسمی و روحی فراوانی نیز همراه با آن وارد زندگی انسان‌ها شده است.
راسخی در پایان برای مقابله با این برنامه شوم دشمنان گفت: اسلام در هزار و چندین سال پیش بهترین نوع و راه زندگی را به ما انسان‌ها آموخته است که ما امروز به گوشه کوچکی از آن‌ها دست یافته ایم برای نمونه باید گفت که بدن انسان دارای ساعت بیولوژیک است و به صورت خودکار یک سری فعل و انفعالات در بدن انسان رخ می‌دهد و فعالیت آن از ساعت ۵ صبح شروع می‌شود. اینجاست که در اسلام آورده شده است شب زود باید خوابید و صبح یک ساعت قبل از اذان صبح بیدار شوید. در واقع اسلام درمان و راهکار همه مشکلات انسان و دنیاست. برای نمونه‌ای دیگر خواب و استراحت بین روز که در اسلام سفارش شده است، امروز دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که نیاز بدن است و در برخی ادارات و شرکت‌های معتبر دنیا نظیر کشور ژاپن در بین ساعات کاری کارمندان نیم ساعت استراحت و خواب اجباری است تا پس از آن بدن کارمند یا کارگر با آمادگی بیشتری در محل کاد خود حاضر باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها