خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

بیانیه گام دوم، منشوری برای ۴۰ سالگی دوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با این بیانیه ها افق روشنی را برای آینده ترسیم می کنند، اظهارداشت: بیانیه گام دوم، منشوری برای ۴۰ سالگی دوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم «همایش نقش آموزش و پرورش در عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» افزود: تاکید رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم این است که انقلاب اسلامی، تنها انقلابی بوده که در عمر با برکتش به آرمان‌ها و ارزش‌های خودش هیچ خیانتی نکرده است و دنیای استکبار می‌خواهد امت، مکتب و ارزش‌های اسلامی و دینی تحقیر شود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) و پرچم داری مقام معظم رهبری و امت اسلامی می‌تواند مبانی اعتقادی و ارزش‌های مکتبی، اخلاقی و معنویت خود را به جهان بشریت عرضه کند، اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی از لحاظ فرهنگی، علمی و فکری فرو می‌ریخت، فیزیک انقلاب نمی‌توانست حداکثر یک دهه عمر داشته باشد، اما منطق فکری انقلاب اسلامی مورد استقبال تمامی فرهیختگان و کسانی که دل در گرو سعادت بشری دارند، قرار گرفته است. 
 
سردار خرم اضافه کرد:  نظام آموزشی، علمی و تعلیم و تربیتی انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین منشورهاست که در آن بار اصلی بر دوش معلمان و مجموعه‌ی آموزشی این نظام گذاشته شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها