معاون سیاسی سپاه استان البرز :

بصیرت افزایی در برابر نفوذ دشمنان رسالت رسانه ها است

معاون سیاسی سپاه استان البرز گفت: رسانه ها باید در راستای بصیرت افزایی و روشنگری مخاطبان گام بردارند و اخبار حقیقی را در اختیار آن ها قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار محمدحسین گودینی، معاون سیاسی سپاه استان البرز در مراسم معارفه مدیر جدید دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز که در سالن جلسات شهیدان بیگی کرج برگزار شد، گفت: یکی از نقش های اصلی رسانه ها وادار کردن مدیران و سیاسیون به اطاعت از نظام و در نهایت پاسخگویی آن ها است.

بصیرت افزایی در برابر نفوذ دشمنان رسالت رسانه ها است

معاون سیاسی سپاه استان البرز مطرح کرد: خبرگزاری فارس که منتصب به نظام و انقلاب است در راستای تحقق منویات مقام‌معظم رهبری برای حل مشکلات کشور گام بر می دارد.

وی اظهار کرد: رسانه باید انتقاد پذیر و نقد آن در راه رضای خدا باشد تا در استان محیطی پویا و فعال حاکم شود؛ انجام وظیفه رسانه ها از برخی انحرافات جلوگیری می کند و در صورت مدیریت صحیح فضای مجازی، شاهد مشکلات به وجود آمده امروزی نخواهیم بود.

سرهنگ پاسدار گودینی با بیان اینکه رسانه ها باید در راستای بصیرت افزایی و روشنگری مخاطبان گام بردارند و اخبار حقیقی را در اختیار آن ها قرار دهند، خاطرنشان کرد: احترام گذاشتن به مردم باید در رأس امور رسانه ها قرار گیرد، از انتشار شایعات جلوگیری شود و اخبار صحیح به موقع انتشار یابد و باید تمام تلاش خود را برای ادامه دادن این روند به کار گیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها