امام جمعه شهرستان خوشاب:

اگر روی اعتقادات کار شود، فرهنگ جامعه نیز اصلاح می‌شود

امام جمعه شهرستان خوشاب با تاکید بر اینکه ما نسبت فرهنگ جامعه مسئولیم، بیان داشت: اگر روی اعتقادات کار شود، فرهنگ جامعه نیز اصلاح می‌شود
کد خبر: ۹۱۳۲۸۹۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همایش بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان خوشاب در مسجد گلشن شهر سلطان آباد برگزار شد.

در این همایش امام جمعه شهرستان خوشاب به ایراد سخنرانی پرداخته و با بیان حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به اهمیت جایگاه علم و علم آموزی اشاره کرد و شهید مطهری را به عنوان یک عالم برجسته شیعه معرفی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی با اشاره به مسائل فرهنگی جامعه، فرهنگ جامعه را متأثر از اعتقادات آن جامعه دانست و گفت: همه ما نسبت به فرهنگ جامعه مسئولیم و اگر امروز شهید مطهری بود از فرهنگ و اعتقادات جامعه صحبت می‌کرد.

وی همچنین افزود: فرهنگ ما را اعتقادات ما می‌سازد. اگر در اعتقادات کار شود، فرهنگ جامعه نیز اصلاح می‌شود.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به سال رونق تولید بیان کرد: اگر بخواهیم رونق تولید در کشور داشته باشیم باید همراه با فعالیت اقتصادی کار فرهنگی نیز انجام دهیم.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام و المسلمین شمع آبادی، مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خوشاب ضمن عرض خیر مقدم به حضار در مجلس، توضیحاتی در رابطه با فلسفه حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و اهم فعالیت‌های این حوزه را ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار