در گفتگو با بسیج عنوان شد:

آثار شهید مطهری یکی از منابع تقویت عقیدتی سیاسی است

حجت الاسلام قربانی گفت: آثار شهید مطهری یکی از منابع تقویت بعد عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۰۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران براساس فرهنگ قرآنی و اسلامی شکل گرفت، تا با این پشتوانه مسئولیت خطیر ومهم محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن را برعهده بگیرد.

حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی خاطر نشان کرد: با توجه به هجمه فرهنگی، دشمن سپاه و بسیج فقط نیروی نظامی صرف نیستند، بلکه ماهیت این نهاد انقلابی و فرهنگی بر پایه نیروی عقیدتی و ایمانی است، بنابراین تقویت این موضوع امری بسیار مهم برای مقابله با تهاجم دشمن می باشد.

وی افزود: یکی از منابع بسیار ارزشمند برای تقویت جنبه عقیدتی و سیاسی پاسداران و بسیجیان، آثار به جای مانده از شهید مطهری(ره) می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار در پایان اظهار داشت: مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست های سیاسی، نمایشگاه آثارشهید مطهری(ره)، دیدار با خانواده شهدای معلم، برگزاری مسابقه کتاب خوانی از آثار شهید مطهری(ره)، دیدار با امام جمعه، حضور در نماز جمعه، پیاده روی عمومی، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و... از برنامه های هفته عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کیار می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار