معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پیامی با تبریک هفته و روز معلم تاکید کرد: معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۴۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی جامعه هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به مناسبت هفته معلم پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:
«قشر معلمین از عزیزترین، زحمت کش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
تاریخ جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه‌های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته اند که در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه‌های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل‌ها بذر مصادقت و مرافقت کاشته و عمری بر این راه مشفقانه و عاشقانه ایستاده اند.
معلمان طلایه داران پیشرفت و تعالی جامعه هستند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک تاریخ این مرز و بوم می‌تابند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها از دام‌های ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر ذمه می‌گیرند و بر دوش می‌کشند.
معلمانی که عشق‌شان کلاس است و همواره با قلم سپید بر تخته سیاه جهل با هر کلمه و کلامی گوش و هوش آگاهان را آکنده از شور زندگی می‌کنند. ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
۱۲ اردیبهشت روز معلم و پاسداشت این قشر عزیز و نجیب است، این روز بهانه‌ای برای گرامی داشت مقام والای معلم و ارج نهادن تمام تلاش ها، جهد‌ها و رنج‌های آنان است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرا رسیدن روز معلم را به تمامی معلمان و فرهنگیان شهرستان شاهرود تبریک و شاد باش عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای همه معلمان فرهیخته، عمری با عزت همراه با تندرستی مسألت دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها