خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

ناهنجاری‌های اجتماعی به صورت هدفمند در قم ترویج می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با بیان اینکه داوطلبان امر به معروف و نهی از منکر باید با آموزش‌های تخصصی این حوزه آشنا شوند، گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی امروز فراگیر شده است و این ناهنجاری‌ها در قم به صورت هدفمند درحال ترویج است به همین علت رفع آن‌ها نیز باید به صورت هدفمند دنبال شود.
کد خبر: ۹۱۳۲۹۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاست‌گذاری و ستاد اجرایی قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت‌های ایجابی بر فعالیت‌های سلبی اولویت دارد، اظهار کرد: ما نیازمند فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم و در این راستا باید آموزش نیرو‌های تخصصی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه داوطلبان امر به معروف و نهی از منکر باید با آموزش‌های تخصصی این حوزه آشنا شوند، اضافه کرد: ناهنجاری‌های اجتماعی امروز فراگیر شده است و این ناهنجاری‌ها در قم به صورت هدفمند درحال ترویج است به همین علت رفع آن‌ها نیز باید به صورت هدفمند دنبال شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در شرایط فعلی نیازمند توجه به حساسیت‌های مختلف است و گروه‌های مردمی باید به این حساسیت‌ها توجه داشته باشند.
 
همچنین، سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه گروه مختلف بسیج از جمله طلاب و دانشجویی می‌توانند در ترویج امر به معروف و نهی از منکر مشارکت قابل توجهی داشته باشند، اظهار کرد: حمایت از گروه‌های مردمی باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم در حوزه ترویج امر به معروف به نتیجه برسیم.
ارسال نظرات