خبرهای داغ:
نشست تخصصی «رؤیت پذیری هلال رمضان» با پیام آیت الله العظمی سبحانی و حضور شخصیت هایی چون حجج اسلام آقایان موحدنژاد، فلاح زاده و اصفهانی روز پنج شنبه ساعت ۱۶ در خبرگزاری حوزه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۰۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، در آستانه ماه مبارک رمضان نشست تخصصی «رؤیت پذیری هلال رمضان» با حضور مسئولان و کارشناسان ارشد این عرصه برگزار می شود.

این نشست روز پنج شنبه 12 اردیبهشت ساعت 16 در محل خبرگزاری حوزه واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی کوچه 2 پلاک 15 برگزار می شود.

در این نشست که با پیام تصویری آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید آغاز می شود، حجج الاسلام والمسلمین آقایان موحدنژاد دبیر هیئت علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری و عضو شورای تقویم کشور، فلاح زاده رئیس هیئت امنای موسسه موضوع شناسی احکام فقهی و اصفهانی رئیس موسسه نجوم کبریا و کارشناس ارشد رؤیت هلال سخنرانی می کنند.

از اعضای استهلال بیوت مراجع عظام تقلید برای حضور در این نشست تخصصی دعوت به عمل آمده است.

در این نشست که به همت خبرگزاری رسمی حوزه و موسسه موضوع شناسی احکام فقهی برگزار می شود، حضور عموم علاقه مندان آزاد بوده و بخشی از نشست به پرسش و پاسخ اختصاص دارد.

 وضعیت آغاز ماه مبارک رمضان امسال از منظر نجومی و نیز دیدگاه های مختلف فقهی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات