فرمانده حوزه بسیج اصناف خلیل آباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:

ارسال بیش از ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی اصناف خلیل آباد به مناطق سیل زده

فرمانده حوزه بسیج اصناف خلیل آباد از ارسال بیش از ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی اصناف خلیل آباد به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: طرح جهاد همبستگی ملی از راه‌های مؤثر و خوب در زمینه انسجام کمک‌رسانی‌ها به سیل‌زدگان کشور است.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۲۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
به گزارش بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ، محسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، در خصوص طرح جهاد همبستگی ملی اظهار داشت: طی ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی اصناف و بازاریان پشتیبان نظام و حامی ولایت بوده‌اند که نقش این عزیزان در نهضت امام خمینی (ره) و حرکت‌های انقلابی قبل از انقلاب، پس از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و پس از آن در حمایت از تلاشگران عرصه بازسازی و توسعه کشور تعیین‌کننده بوده است.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، همیشه در خط مقدم حمایت از نظام و خدمت رسانی به مردم شریف قرار داشته اند، خاطرنشان کرد: بازاریان همیشه در همه امور در صف اول بوده و با حضور و کمک‌های خود همراه مردم بوده‌اند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف خلیل آباد با تاکید بر اینکه طرح جهاد همبستگی ملی که از سوی رئیس سازمان بسیج اعلام شد از راه‌های مؤثر و خوب در زمینه انسجام کمک‌رسانی‌ها به سیل‌زدگان کشور است، تصریح کرد: این طرح می‌تواند گامی موثر در جهت استفاده از ظرفیت عظیم مردمی باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم و بازاریان، بار‌ها در حوادث مختلف طبیعی و غیر طبیعی با تمام وجود در عرصه حضور داشتند و صحنه‌های بیاد ماندنی را به وجود آورده اند، اذعان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در بین اصناف شهرستان خلیل آباد برای حل مشکلات مناطق سیل زده صورت گرفته است.

یوسفی با تاکید بر اینکه طی هفته‌های گذشته بیش از ۴۰ میلیون تومان کمک نقدی و همچنین محموله‌های کمک‌های غیر نقدی توسط کسبه در شهرستان جمع‌آوری شد، عنوان کرد: اصناف و کاسبان شهرستان خلیل آباد هم چنان در زمینهٔ اهدا و جمع‌آوری کمک‌ها پای‌کار و فعال هستند و تاکنون اقلام مختلفی نظیر ۱۱۰ کیسه آرد، پتو، برنج، آب معدنی و البسه وتعدادی موادغذایی، مواد بهداشتی، شوینده و… جمع‌آوری و ازطریق بسیج سازندگی سپاه خلیل آباد، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی به متولیان امر در استان جهت استفاده برای هموطنان سیل زده تحویل داده‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها