مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

شهید مطهری متفکر انقلاب و الگویی کم نظیر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: اندیشه های شهید مطهری به عنوان متفکر بزرگ انقلابی، الگویی کم نظیر در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۳۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی  در جلسه هماهنگی و بزرگداشت  هفته عقیدتی سیاسی گفت: رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تربیت نیروی مومن، بصیر و انقلابی است.

 وی شهید مطهری  را الگویی برای تمام مربیان عقیدتی سیاسی و معلمان دانست و افزود:  اندیشه های شهید علامه مطهری مختص به یک  دوره و زمان خاص نیست، بلکه  آثار این شهید بزرگوار برای  تمامی اعصار قابل درک و راهگشاست.

حجت الاسلام طالعی به استقلال فرهنگی، فکری واجتماعی در اندیشه های شهید مطهری اشاره و بیان کرد: شهید مطهری هیچ قصدی جز خدمت وترویج دین نداشت و همواره در این راه خستگی ناپذیر تلاش می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه شهید مطهری  را فردی اندیشه ساز عنوان و اظهارداشت:  ما باید در عصر حاضر با طرح مباحث اعتقادی و مکتبی، ایمان جوانان را رشد دهیم.

حجت السلام طالعی حرکت و اندیشه های شهید مطهری را  جلوتر از زمان خود خواند و اضافه کرد:  امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان اسلام و انقلاب درصدد هستند آثار علمی و مکتوب دانشمندان اسلام را از بین ببرند تا ملت های مسلمان را در انزوا  قرار دهند.

وی با بیان اینکه معرفی و مطالعه آثار  شهید مطهری تاثیرات بسیار خوبی در تحکیم آموزه های اعتقادی جامعه دارد  افزود: در این برهه زمانی که هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اصول و ارزش های اسلامی بیشتر شده، مطالعه اثار این شهید بزرگوار جراغ راه  هدایتگر جوانان و انقلابیون است.

وی ترویج آثار این شهید بزرگوار در میان جوانان  را ضروری دانست و گفت: عقیدتی سیاسی سپاه در این راستا و با اجرای برنامه های بصیرت افزایی و معنویت افزایی در بین جوانان و بسیجیان، از منویات رهبر فرزانه انقلاب در بخش های فرهنگی و اجتماعی پیروی می کند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها