خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه تحریم‌ها سبب شکوفایی استعداد‌های داخلی شد گفت: کارگران در زمینه رونق تولید احساس مسئولیت کرده و هر کس در جایگاه شغلی خود باید در این زمینه تلاش کند.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۷۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در مراسم بزرگداشت هفته کاروکارگر در سالن اجتماعات شرکت سیمان شاهرود در سخنانی در جمع کارگران و مسئولین این شرکت با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب باید نگاه به درون داشت و از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرد افزود: استعداد‌های جوانان و دانشمندان جوان ما بسیار زیاد است که باید از این استعداد‌ها برای ارتقا سطح اقتصادی و تولید ملی نهایت استفاده را کرد.
وی تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه دشمنان باعث شکوفایی استعداد‌های داخلی شد و این تحریم‌ها تبدیل به فرصت برای ساختن کشور گردیده است.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اتفاقات خوبی که در سطح شهرستان در چند سال اخیر رخ داده است گفت: این همه با اراده و خواست مردم است که باعث پیشرفت شهرستان شده است و باید با اتحاد و همدلی این مسیر رشد و توسعه را ادامه دهیم.
حسینی شاهرودی با اشاره به شعار سال عنوان کرد: نقش کارگران در رونق تولید و احساس مسئولیت در این حوزه بسیار مهم است و همه در هر جایگاه شغلی که قرار دارند باید در این مسیر حرکت کنند.
در این گردهمایی پرسش و پاسخ بین نماینده مجلس و کارگران در زمینه امنیت شغلی و حق و حقوق کارگران در قانون انجام شد.
در این گردهمایی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده حوزه بسیج کارگری غدیر سپاه ناحیه شاهرود، معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان و فرمانده کلانتری بسطام حضور داشتند و برنامه‌های متنوع و شادی در گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اجرا واز کارگران فعال و نمونه تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها