خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه و ۱۰ برنامه شاخص در هفته عقیدتی سیاسی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه طبس اجرا خواهد شد که سخنران همایش یاد مطهر حجت الاسلام والمسلمین طائب خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۷۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

حجت الاسلام محمد نظری فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ برنامه و ۱۰ برنامه شاخص در این هفته در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه طبس اجرا خواهد شد که سخنران همایش یاد مطهر حجت الاسلام والمسلمین طائب خواهند بود.

وی با بیان اینکه ارتقای بصیرت دینی و همچین معرفت سیاسی از جمله این دو هدف است، افزود: این اهداف مهمترین محورهای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی شهرستان را تشکیل می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که هر کس کلمه ای را به من بیاموزد ، من را بنده خود کرده است گفت : هفته عقیدتی سیاسی در سپاه همزمان با شهادت استاد شهید مرتضی مطهری از ۱۲ اردیبهشت شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد که همزمان با هفته معلم می باشد.

وی با بیان اینکه معرفت دینی جایگاه مهمی دارد ، خاطرنشان کرد: قدرت سپاه به تسلیحات و امکانات نظامی نیست بلکه قدرت سپاه معنویت است و اساس سپاه معنویت است که حفظ این امر مهم بر عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اجرای برنامه های متنوع عقیدتی و سیاسی می باشد.

وی با بیان اینکه افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت ها در حوزه عقیدتی سیاسی است ، تلاش می کنیم با برگزاری گفتمان و نشست های بصیرتی سبب ارتقای بصیرت سیاسی مردم به ویژه در راستای حمایت از کالا و تولید داخلی شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه طبس در ادامه یادآورشد: اجرای نشست های سیاسی و بصیرتی در سطح حوزه های مقاومت ، اجرای حلقات صالحین با محوریت شناخت شهید مطهری، دیدار با امام جمعه ، گلباران مزار شهدا ، همایش یاد مطهر ، برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و صد ها برنامه دیگر از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه طبس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها