خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 12 عنوان برنامه در هفته عقیدتی در سپاه گفت: برنامه حکمت مطهر به منظور بزرگداشت شهید مطهری در 12 اردیبهشت با سخنرانی سردار احمدی در بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان جنوبی حجت الاسلام جواد طاهری مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به نامگزاری هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی درسپاه، اظهار داشت: شهید مطهری اسوه تقوا و مصداق کامل یک مربی و معلم دلسوز دراصلاح نسل جوان و جامعه بود.

وی با اشاره به فرمان امام مبنی بر نامگذاری روز شهادت استاد مطهری به عنوان روز عقیدتی در سپاه گفت: ساختار سپاه برمعنویت استوار است و رمز سپاه بهره گیری از دو بال بصیرت و عقیده است لذا روز شهادت استاد مطهری این بزرگ مرد و معلم دلسوز که اسوه ایمان و عقیده است بهترین گزینه برای نامگذاری این روز به نام عقیدتی در سپاه است.

بزرگداشت مقام شهید مطهری در برنامه محوری حکمت مطهر/ برگزاری 12 عنوان برنامه در هفته عقیدتی در سپاه انصارالرضا(ع)

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه هر سال برنامه های متعددی به این مناسب در سطح استان برگزار می شود، افزود: سپاه یک نهاد ولایی و ولایتمداری از شاخصه سپاه است در همین راستا در 10 اردیبهشت و در آستانه هفته عقیدتی مربیان عقیدتی سیاسی  بسیج و سپاه انصارالرضا (ع) با نماینده ولی فقیه دیدار کردند.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که استاد مطهری را فردی کم نظیر در طهارت روح، قدرت بیان و قوت ایمان می دانست، عنوان کرد: معنویت و ایمان یکی از ویژگی شاخص شهید مطهری و یکی دیگر از ارکان سپاه است لذا در دومین روز از هفته معلم مربیان و فرماندهان عقیدتی سراسر استان در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره  تشکیل ستاد عقیدتی سیاسی در سپاه  و مصوبه آن که بهر مندی از روحیه جهاد و شهادت است، گفت: شهادت طللبی یکی از ارکان سپاه است به همین منظور در روز پنج شنبه غبارروبی مزار شهید گمنام که در جوار حوزه علمیه مدفون هست  را داریم و همچنین سرکشی و دیدار از خانواده شهدای مربی و معلم  در سطح استان  در این هفته را خواهیم داشت.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به برگزاری برنامه محوری حکمت مطهر به منظور بزرگداشت شهید مطهری در سراسر استان ، گفت:  این برنامه در مرکز استان در 12 اردیبهشت و با حضور یگانهای مستقر در استان و سخنرانی سردار احمدی در محل سپاه استان برگزار می شود همچنین  در این مراسم پیام مشترک فرمانده کل سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  قرائت  خواهد شد.

وی با اشاره به تجلیل از 113 نفر از مربیان عقیدتی سیاسی در سطح استان در طول این هفته، ادامه داد: برگزاری زنگ سپاس با همکاری بسیج دانش آموزان به پاس تجلیل از زحمات معلمان دربرخی از مدارس، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب قیام مهدوی شهید مطهری برای کارکنان سپاه با هدف آشنایی با اندیشه  و سیره استاد مطهری که فقیه جامع بود و فرهنگ کتابخوانی است.

بزرگداشت مقام شهید مطهری در برنامه محوری حکمت مطهر/ برگزاری 12 عنوان برنامه در هفته عقیدتی در سپاه انصارالرضا(ع)

 مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به برگزاری 12 عنوان برنامه شاخص در سپاه  درهفته عقیدتی گفت: به منظور پیوند با ولایت همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان و آغاز جلسات اخلاق کارکنان اولین جلسه  با حضور نماینده ولی فقیه برگزار خواهد شد همچنین در این هفته بیش از 100 نشست بصیرتی در سطح رده های بسیج و سپاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور بیش از هزار نفر از پایوران و 700 نفر از نیروهای وظیفه سپاه در دوره های تربیت و تعالی در سال 97 گفت: برگزاری کلاس اخلاق و آگاهی بخشی عقیدتی و بصیرتی در طول هفته برای کارکنان و سربازان، برگزاری دوره های تربیت و تعالی برای کارکنان سپاه و خانواده آنها در مشهد و قم، برگزاری نشستهای تربیت و تعالی درسطح حوزه ها برای بسیجیان از جمله برنامه هایی است که در طول سال توسط نهاد نمایندگی ولی فقیه  برگزار می شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها