خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: برای مقابله با استکبار جهانی و کم اثر کردن تحریم‌های دشمن باید تولید را بارور کرد و به آن رونق بخشید.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۱۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

لازمه مقابله با استکبار جهانی بارور کردن تولید استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکنان بانک مهر اقتصاد شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «رونق تولید» اظهار داشت: برای مقابله با استکبار جهانی و کم اثر کردن تحریم‌های دشمن باید تولید را بارور کرد و به آن رونق بخشید.

وی بیان داشت: برای اینکه تولید در جامعه اسلامی رونق بگیرد باید مجموعه‌ای از راهکارها را به کار ببندید که می‌توان به چند نمونه آن اشاره کرد از جمله قطع وابستگی به اقتصاد نفتی.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: متاسفانه امروزه ما نفت را خام می‌فروشیم و مجبور هستیم برای به دست آوردن فرآورده‌های آن چندین برابر هزینه کنیم، درصورتی که می‌توانیم رفته رفته به سمتی پیش برویم که خودمان نفت را تبدیل به کالاهای مورد نیاز کشور کنیم و از هزینه‌های گزاف جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از عوامل رونق تولید مدیریت صادرات و واردات است، افزود: انتظار این است که یک مدیریت اسلامی در این زمینه تحقق یابد و با توجه به نیاز جامعه از صادرات برخی کالاها صرف نظر کنیم و واردات برخی کالاها را کاهش دهیم.

شیرزادی تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق کالا نیز یکی از عوامل رونق تولید است.

وی در خصوص اصلاح الگوی فرهنگ مصرف بیان داشت: در زمینه مصرف باید فعل معصوم(س) الگوی ما باشد، چرا در جامعه اسلامی مصرف بی‌رویه و نابجا برخی کالاها اتفاق می‌افتد؛ چرا ما در مصرف گاز، برق و خیلی از چیزهای دیگر اسراف می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: می‌توان با جلوگیری از مصرف بیش از اندازه هم هزینه‌های خود را کاهش دهیم و هم باعث پیشرفت جامعه اسلامی شویم.

وی یکی دیگر از راهکارهای رونق تولید را حمایت از تولید ملی دانست و گفت: باید از تولید ملی حمایت شود و حمایت از تولید ملی را به یک گفتمان تبدیل کرد.

شیرزادی تصریح رکد: اگر در زمینه تولید ملی گفتمان‌سازی کنیم و آن را به یک گفتمان تبدیل کنیم بی‌شک صادرات و واردات، قاچاق کالا و بسیاری امورات دیگر در جامعه اسلامی مدیریت می‌شود.

وی در زمینه حمایت از تولید ملی افزود: تولید را نباید صرفاً در سطح کلان جامعه در نظر گرفت بلکه با راه‌اندازی صنایع کوچک در شهرستان‌ها و حتی روستاها می‌توان تولید ملی را رونق بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: در جامعه اسلامی باور قلبی و عملی به این جمله که «هر آنکه دندان دهد نان دهد» و همچنین فصل الخطاب دانستن ولایت مطلقه فقیه باعث می‌شود که جامعه اسلامی با رونق بخشیدن به تولید بتواند تمام تنگناهای اقتصادی را با موفقیت طی کند و تحریم‌های ظالمانه دشمن خیانتکار را بی اثر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات