مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود:

نیاز جامعه امروزی برای تبیین اندیشه های شهید مطهری بیش از هر زمان دیگری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود با بیان این‌که آثار شهید مطهری نقش ارزنده‎ای در رشد و تعالی جامعه دارد، گفت: نیاز جامعه امروزی برای تبیین اندیشه های شهید مطهری بیش از هر زمان دیگری است.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۳۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام محبعلی احدی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری گفت: ایام شهادت استاد مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است و این هفته فرصت مناسبی برای شناخت اندیشه های ناب دینی و تربیتی این شهید عزیز است.

 

وی با اشاره به اینکه نیاز جوانان امروز تقویت مبانی فکری و اعتقادی است؛ افزود: آثار به جای مانده از این شهید گرانقدر گنجینه بی نظیری است که می تواند روح تشنه و جویای آگاهی جوانان امروز را به خوبی سیراب کند و چارچوب های فکری آنان را به خوبی و با استحکام بی بدیل سامان دهد.

 

وی بیان کرد: شهید مطهری فردی بود که به عنوان معلم انقلابی شناخته شد و امام خمینی(ره) این فرد فرهیخته را پاره تن خود خطاب کرده بودند و آثار این معلم انقلابی را صددرصد اسلامی می‌دانستند و تاکید داشتند که آثار این شهید در دسترس جوانان جامعه قرار گیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود تصریح کرد: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم و همچنانکه این استاد با مجاهدت ها و با آثاری که از خود به جا گذاشتند پی به افکار بلند شهید مطهری برای به ثمر رساندن اسلام ناب می بریم.

 

این مسئول افزود: همچنین هفته معلم فرصتی برای نشر تفکر شهید مطهری است که گره گشا و باز کننده مسیر و راه فرهنگی بوده و می توان از افکار این شهید بهره مند شد.

ارسال نظرات