مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره خبر داد؛
حجت الاسلام مردانی گفت : به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری بیش از 40 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه خرمدره برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۴۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام مردانی اظهار داشت: شهید مطهری شخصیتی جامع در موضوعات علمی، مسائل فقهی، اصول، فلسفه و تفسیر قرآن بود و آثار ایشان گواهی می‌دهد که خدمات بی نظیری از سوی شهید مطهری به اسلام و انقلاب ارائه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد:شهید مطهری نمونه ای بارز از یک هادی عقیدتی در مسائل اعتقادی بوده است و هنوز آثار آن بزرگوار می‌تواند روشنگر راه مسیر هدایت آحاد مردم به ویژه جوانان باشد.

 

 وی با بیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با هفته عقیدتی–سیاسی سپاه در  این شهرستان برگزار خواهد شد، عنوان کرد : از مهم ترین این برنامه‌ها می‌توان به  دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی  بازدید از حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها ،دیدار با خانواده های شهدای معلم، و غبار روبی مزار شهدا اشاره کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره در پایان با تاکید بر اینکه نشست‌های بصیرتی در طول این هفته برگزارمی‌شود ، تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ای که در همین راستا در نظر گرفته شده است همایش بزرگ حکمت مطهر است که در روز ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت این شهید گرانقدر در فرهنگسرای امام خمینی (ره) با حضور آیت الله دولابی نماینده  استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات