خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: بسیجیان با مجاهدت و تلاش‌های بی‌منت و مخلصانه خود انقلاب و آرمان‌های آن را تقویت می‌کنند و به پیش می‌برند.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

بسیجیان با مجاهدت و تلاش‌های مخلصانه خود انقلاب و آرمان‌های آن را تقویت می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه ابلاغ و توجیه برنامه‌های بسیج حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با حضور رابطین نمایندگی حوزه‌های مقاومت در سالن جلسات سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات رابطین نمایندگی در سال گذشته اظهار داشت: بسیجیان با مجاهدت و تلاش‌های بی‌منت و مخلصانه خود انقلاب و آرمان‌های آن را تقویت می‌کنند و به پیش می‌برند.

حجت الاسلام علی قربانی افزود: از نمونه‌های این تلاش‌ها این است که در سال گذشته با وجود عدم تأمین مناسب اعتبار برنامه‌های بسیج ما وقفه‌ای در اجرای برنامه‌ها نداشتیم و این نشان از توان و ظرفیت بالای بسیج دارد که معطل بودجه نمی‌ماند و با ابتکار و خلاقیت برنامه‌ها را پیش می‌برد.

در ادامه جلسه نیز معاونت‌های نمایندگی به تشریح و توجیه برنامه‌های ابلاغی پرداختند و به سوالات و ابهامات رابطین نمایندگی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات