خبرهای داغ:

برگزاری نشست هماهنگی مربیان و سرمربی صالحین بسیج نجف اشرف رویان+ عکس

نشست هماهنگی مربیان و سرمربی صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان با حضور امام جمعه این شهر و مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۷۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی مربیان و سرمربی صالحین با حضور فرماندهی حوزه بسیج مساجد و محلات نحف اشرف، امام جمعه رویان، مسئول صالحین سپاه ناحیه شاهرود و مربیان صالحین پایگاه‌های حوزه در حسینیه این حوزه برگزار گردید.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عباس معصومی به فواید گعده‌ها و جلسات با محوریت اخلاق و معنویت گرایی پرداختند و حلقه‌های صالحین را یکی از برکات بسیج که موجب ارتقای سطح تقوا می‌گردد، برشمردند.
حجت الاسلام سید رضا مرتضوی نیز در این نشست به نحوه برگزاری و ماهیت جلسات صالحین اشاره نمودند و همچنین منابع جلسات صالحین را که در این کانال آورده شده را برشمردند و توضیح اجمالی دادند.
سرگرد پاسدار علی آملی هم در سخنانی به توجه بر ضرورت تشکیل و برگزاری این جلسات و برگزاری حلقه‌های صالحین در ابتدای هر فعالیت عملیاتی، فرهنگی و جهادی پرداخت و افزود: جلسه هماهنگی مربیان صالحین در آینده هر ماه یک بار برگزار می‌گردد. تا بتوان علاوه بر دریافت گزارش‌ها، تجارب مربیان را به اشتراک گذاشته و استفاده گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها