در آیین رونمایی از اولین استارت آپ در حوزه امنیت مطرح شد؛

لزوم توجه به استارتاپ ها برای ایجاد اشتغال و تأمین امنیت

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر لزوم توجه به نقش استارتاپ‌ها در ایجاد اشتغال گفت: استارتاپ ها هم به امنیت کشور کمک به سزایی می کنند و هم در ایجاد شغل و سودهای فراوان زود بازده نقش دارند.
کد خبر: ۹۱۳۳۳۸۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اولین استارت آپ در حوزه امنیت با رویکرد کسب و کار در بستر مجازی که در دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی  با حضور جمعی از فعالان حوزه امنیت انتظامی برگزار شد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این آیین گفت: نیروی انتظامی این توان را دارد که در حوزه امنیت فضای مجازی اقدامات پیشگیرانه انجام دهد.

وی با بیان اینکه اگر اشتغال و وضع معیشت مردم بهبود یابد، شاهد نشاط اجتماعی خواهیم بود، افزود: نشاط اجتماعی اگر در جامعه وجود داشته باشد انگیزه های وقوع جرم کاهش پیدا می کند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه برخی کشورها در حوزه استارتاپ ها اقدامات خوبی انجام داده اند، عنوان کرد: کره جنوبی وزارت خانه ای اختصاصی برای استارتاپ ها در نظر گرفته که هم به امنیت آن کمک بسزایی می کند و هم در ایجاد شغل و سودهای فراوان زود بازده نقش دارد.

سردار عزیزی با بیان اینکه نیروی انتظامی می تواند کمک های موثری به استارتاپ ها انجام دهد، گفت: نباید کمک هایمان را از جامعه دریغ کنیم؛ دغدغه های پلیس به عنوان خادم مردم این است که شتاب و تسهیل در امور یا برداشتن موانع را رویکرد اصلی خود قرار دهد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تأکید بر اینکه در حوزه استارتاپ ها در هفت حوزه مشارکت با پلیس وجود دارد، تصریح کرد: سامانه های اعلام وقوع جرم، سامانه نظرات و پیشنهادات بر عملکرد پلیس، سامانه کنترل و نظارت بر ترافیک شهری، سامانه کاهش زمان اقدام پلیس، سامانه حفاظت فیزیکی از اماکن، سامانه تولید محصولات فناوری و دیجیتالی و سامانه حفاظت از اموال از حوزه های مربوط به مشارکت پلیس هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجریه پلیس+ 10 یک دستاورد ارزشمند در حوزه غیردولتی است که باید اینگونه اقدامات بیشتر تقویت شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار