خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: تمامی کمک ها زمانی به دست مردم می رسد که نیازسنجی ها صورت گرفته باشد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۲۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج ، سردار یعقوب سلیمانی شامگاه چهارشنبه در سالروز عملیات بیت المقدس و در حاشیه مراسم توزیع ١۴ هزار بسته از اقلام بهداشتی و خوراکی در حضور خبرنگاران اظهار کرد: عملیات بیت المقدس تا دفع دشمنان و حذف اسرائیل غاصب ادامه دارد.

وی افزود: دردهای مردم شریف خوزستان بسیار زیاد است؛ در این مراسم و در سالروز گرامیداشت عملیات بیت المقدس ١۴ هزار بسته غذایی که توسط مردم جمع آوری شده، در آستانه ماه مبارک رمضان و به وسیله ٢٠٠دستگاه ماشین در میان مردم سیل زده خوزستان توزیع می‌شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه توزیع اقلام طبق نیازسنجی و هماهنگی به وسیله هلال احمر انجام گرفته است؛ مقام معظم رهبری می‌فرمایند که خرمشهرها در پیش است و این به معنی حضور مردم در صحنه و نقش آنها است.

سردار سلیمانی بیان کرد: سیل خرابی‌هایی را به دنبال داشته و دردهای مردم را بیشتر کرد و خرابی به جای گذاشت و از سوی دیگر نعمت همدلی و اتحاد را به همراه آورد، یعنی به نوعی تداعی گر دوران دفاع مقدس بود که مردم برای مردم خدمت می‌کردند؛ در عملیات بیت المقدس مردم خوزستان در کنار رزمندگانی که از سراسر کشور بودند در مقابل رژیم بعث ایستادگی کردند و رژیم بعث ظاهر بود ولی در واقع در مقابل دنیا ایستادند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در رابطه با هدف این رویداد کفت: این حرکت نمادین است تا بخشی از رنج‌های مردم را کم کند، ان شاء الله این حرکت‌ها استمرار دارند و به وسیله خادمین شهدا کمک‌ها جمع آوری و به مردم آسیب دیده رسانده خواهد شد.

وی ادامه داد: ما ١١ اردوگاه در جنوب و مرکز خوزستان داریم که محل اسکان سیل زدگان بودند و پیش بینی اسکان ١۵٠ هزار سیل زده را می‌کردیم و در این اردوگاه‌ها ۱۰ تا ۱۵ هزار پرس غذا طبخ و با هماهنگی توزیع می‌شدند

سردار یعقوب سلیمانی در پاسخ به این سوال خبرنگار بسیج که سپاه برای کمک به بازسازی خانه‌های تخریب شده در مناطق سیل زده چه برنامه‌ای دارد گفت: سازمان بسیج ساخت حدود ٢٠ هزار مسکن را تقبل کردند و مقرر شد هر مسجد یک منزل را بازسازی کند؛ این توافق‌ها از برنامه‌های بلندمدت سپاه در رابطه با رفع نیازها مردم است و باید منتظر اجرایی شدن آن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها