نشست هم اندیشی مسؤولین بسیج اقشار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج امروز به میزبانی سازمان بسیج رسانه البرز و به منظور گسترش همدلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۴۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، نشست هم اندیشی مسؤولین بسیج اقشار و متخصصین استان و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به میزبانی سازمان بسیج رسانه استان البرز به منظور اشاعه اتحاد، همبستگی و گسترش همدلی با بسیج اقشار برگزار شد.

نشست هم اندیشی مسؤولین بسیج اقشار و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد

مسؤولین بسیج اقشار استان البرز در این نشست با اشاره به جامعه هدف خود به بیان نحوه انجام اقدامات و بخشی از فعالیت های تخصصی انجام شده پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری و هم افزایی در انجام اقدامات عمرانی، آبادانی و فرهنگی شهر اعلام کردند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در این جلسه با اشاره به تهیه پیوست رسانه ای برای تمام فعالیت ها و اقدامات، اظهار کرد: ایجاد هم افزایی میان تمام اقشار، فرهنگ سازی و نیز انتشار فعالیت های اقشار مختلف بسیج در تمام زمینه ها و همچنین اطلاع رسانی جهت بهره گیری از ظرفیت آن ها از جمله وظایف سازمان بسیج رسانه استان است.

اکبر سلیم نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج نیز در این نشست مطرح کرد: ما خود را متعلق به نظام و حاکمیت می دانیم و از اعمال جناح بندی های سیاسی خودداری می کنیم و از تمام اقشار بسیج تقاضا دارم شورای شهر کرج را در موضوعات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رسانه ای یاری کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تاکنون موضوعاتی را در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مطرح و بررسی کردیم، خاطرنشان کرد: از این پس از ظرفیت های اقشار بسیج به ویژه اقشار مرتبط با مسائل فرهنگی و نظرات، اقدامات و جامعه هدف آن ها بهره می گیریم.

محمد نبیونی، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از تشکیل این نشست هم اندیشی خواستار ادامه دار بودن چنین جلساتی شد و عنوان کرد: کشور ما در طول 40 سال گذشته در چندین پیچ تاریخی قرار گرفته و از بحران های مختلفی عبور کرده است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ما در مسیر نظام و انقلاب حرکت می کنیم، اظهار کرد: امروز، سطح رضایتمندی مردم کشور کاهش پیدا کرده است که تلاش می شود با درایت، توانمندی و مدیریت جهادی مسؤولین به ویژه مسؤولین بسیج اقشار سطح رضایت آن ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سعی ما در شورای شهر کرج بر فراهم کردن فضا و شرایطی است که به موجب آن بتوان رضایتمندی مردم را افزایش داد، خاطرنشان کرد: اشخاصی که در بسیج اقشار فعالیت می کنند، دلسوزترین و علاقمندترین افراد نسبت به نظام و انقلاب هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

نبیونی در ادامه خواستار برگزاری نخستین کمیسیون سرمایه گذاری با حضور مسؤولین تمام اقشار بسیج جهت ارائه راهکارهای مختلف شد و بیان کرد: از این پس، از ظرفیت ها و نقطه نظرات مسؤولین بسیج اقشار در کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمران و حمل و نقل و ترافیک و غیره استفاده خواهد شد.

رحیم خستو، رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج نیز صمن تشکر از برگزاری این جلسه و استقبال از آن، اذعان کرد: با توجه به اینکه جلسات شورای شهر کرج به صورت علنی برگزار می شود از بسیج اقشار و مسؤولین آن ها برای حضور در جلسات کمیسیون های شورا دعوت می کنم تا بتوانیم از ظرفیت های آنان در موضوعات مختلف شهری استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها