خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع دانش آموزان بسیجی مرکز استعداد های درخشان، با بیان اینکه اگر وجود انسان به سبب تربیت صحیح از پلیدی ها پاک نشود، علمش حاصلی نخواهد داشت، بر کسب علم و تزکیه به صورت توامان توصیه کرد و گفت: بصیرت، تربیت و تزکیه است که علم را سودمند می کند.
کد خبر: ۹۱۳۳۴۹۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اینکه صعود در مراتب معنویت و ادب به آرامی انجام می شود اما سقوط با یک اشتباه، بسیار سریع و جبران ناپذیر است، گفت: معنویت، تزکیه، شناخت و بصیرت اگر در کنار علم قرار گیرد، مانع از سقوط خواهد شد.

   وی شهید مطهری و آثارش را وجودی همیشه باقی تلقی کرد و با تاکید بر لزوم حفظ و حراست از قلم، فکر و آثار ایشان، اظهار داشت: شهید مطهری در تمام عمرش با نفاق، التقاط و مارکسیسم چپ گرا مبارزه کرد و امروز سنگربانان و محافظان سنگر علم و دانش، شما دانش آموزانید و باید با آشنایی، تحقیق، مطالعه و تلاش این سنگر را حفظ کنید.

   حجت الاسلام امیرنژاد در بخش دیگری از سخنانش، به تاکیدات رهبر به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای توخالی کردن و منزوی سازی جوانانمان به کار گرفته است و ما نباید بگذاریم قدرت عظیم فکری، ابتکار، استعدادها و توان تولیدی جوانان با دور شدن از معنویت و بصیرت از بین برود.

   وی اضافه کرد: انقلاب ما با خون هزاران هزار شهید آبیاری شده است و تحریم، گرانی و مشکلات دیگر نمی تواند آن را از پای درآورد چرا که مردم ما همواره پشت سر و مدافع انقلاب و ولایت بوده و با همتی قوی از تمامی بحران ها سربلندانه عبور می کنند.

   به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، نشست بصیرت افزایی با هدف آشنایی با آثار و ترویج اندیشه های شهید مرتضی مطهری با شرکت ده ها نفر از دانش آموزان دختر در مرکز استعدادهای درخشان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات