فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مولفه های پیروزی انقلاب بعد از امام و ولایت مطلق فقیه که اساس شکل گیری و موفقیت نظام بود، حضور و همراهی مردم در عرصه های انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۳۳۵۶۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح ۱۵۰ پروژه بسیج سازندگی که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در محل سالن همایش شهید فارسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل برگزار شد گفت:امروز با افتتاح 150 پروژه که از بهمن ماه سال گذشته کار آن آغاز و در عرصه های مختلف کار شده بود، هدیه ای از سوی مقام معظم رهبری به مردم این استان است.
 
وی با شکر گذاری از خداوند منان بابت نعمت بارش باران در استان افزود: با مدیریت صحیح توانستیم از بحث سیل که تهدیدی برای مردم بود به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و این تهدید را به یک نعمت تبدیل کردیم و شیرینی را به کام مردم استان نشاندیم.
 
سردار گشتاسبی ادامه داد: یکی از مولفه های پیروزی انقلاب بعد از امام و ولایت مطلق فقیه که اساس شکل گیری و موفقیت نظام بود، حضور و همراهی مردم در عرصه های انقلاب است که در تاریخ انقلاب برگهای زرینی وجود دارد که با ورق زدن این برگها نقش مردم را بسیار پررنگ مشاهده می کنیم.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان و گروهک های معاند و جنگ هشت ساله دفاع مقدس و مقابله با تحریم های دشمن خدمات ارزنده ای را در پرونده خود داردند که بالاترین خدمت به مردم است.
 
این مسئول اظهارداشت: دشمن در طی 40 سال گذشته تلاش خود را برای جدایی مردم از نظام کردند و ذره ای موفق نشدند چرا که مردم ملت ایران همیشه دوشا دوش نطام ایستاده اند.
 
سردارگشتاسبی بیان کرد: شاید سیل اخیر در منطقه سیستان باعث خسارتهای مالی و ایجاد هزینه های بسیار برای مردم و نطام  شد و کمی سختی به وجود آورد، اما این موضوع آزمونی الهی بود که زمینه ساز آمادگی ملت ایران برای شرایط سخت تر شد.
 
وی با تاکید بر این مطلب که بعد از هشت سال دفاع مقدس این همبستگی را مردم در کنار یکدیگر نداشتند و دشمن به دنبال بهره برداری از این حوادث بود که با کمک و حضور به موقع مردم نقشه هایشان نقش بر آب شد.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی متولد شده از بطن مردم  و انقلاب دانست که افتخار خدمت رسانی در حوزه های امنیتی، مردم یاری و خدمت رسانی به مردم نقش بسزایی دارد، خاطر نشان کرد: امروزه هزینه ای که سپاه در این استان در حوزه مردم یاری هزینه می کند بیش از 200 میلیارد تومان است که سال به سال این رقم افزایش می یابد.
ارسال نظرات