ریاست بسیج کارمندان به مناسبت 12اردیبهشت روز استاد به اساتید دانشگاه های آزاد ،سمنان،علوم پزشکی و علمی کاربردی استان پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۶۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
پیام تبریک ریاست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان به مناسبت روز استادبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مرتضی دهرویه ریاست بسیج کارمندان به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز استاد به اساتید دانشگاه‌های آزاد، سمنان، علوم پزشکی و علمی کاربردی استان پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم 
 سپاس یگانه معبودی را سزاست که آدمیان را به دانش و خرد بر عالمیان سروری بخشید و راهنمایانی از میان ایشان برانگیخت تا تعلیم دهند و تربیت کنند و تعالی بخشند روح بلندی را که او در وجود انسان دمید و برافروزاند شعله‌های عشق را که امانت اوست در دل اشرف مخلوقات که شایسته این امانت بود.
اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری، چون محمد (ص)، علی (ع) و فاطمه (س) را بر خود نقش ابدی زده است آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه‌های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه‌ی علم و فضیلت را بنا نهاده.
 اساتید بزرگوار علم آموزی و صبر و ایمان را از پیامبران به ارث برده اند و به حقیقت وارث زیبایی‌ها بر گستره گیتی هستند.  
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد را به اساتید دانشگاه‌ها صمیمانه تبریک عرض نموده وآرزوی موفقیت دارم. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها