خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه را تضمین کننده راه پرخطر اما همراه با اقتدار پیش روی انقلاب اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۲۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

حجت الاسلام جلیلیان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، این حضور مردم در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز را تجدید پیمانی با شهدا دانست و گفت: این حضور راه پرخطر اما همراه با اقتداری که پیش رو داریم، را تضمین می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امیدواریم این راه را با رهبری رهبر عزیزمان بتوانیم ادامه دهیم و از خداوند هم می‌خواهیم که توفیق دهد که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا بوده و شرمنده این بزرگواران و امام شهدا نباشیم.

وی در خصوص حضور پررنگ نسل جدید در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز گفت: قطعاً این منطقه مشهد شهداست و دانشگاه بزرگی است و همان طور که حضرت آقا فرمودند "این جوانان عزیز هر زمان که نیاز باشد اگر از نسل دوران دفاع مقدس جلوتر نباشند، کمتر از آنها نیستند" لذا حضور این جوانان در این مراسم حضوری باصفا و معنوی است.

وی تاکید کرد: حضور جوانان پر شور است و به جوانان فهیم و در خط ولایتی داریم که برای شهدا احترام قائل هستند و به عشق شهدا اینجا حضور دارند.

ارسال نظرات