خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) گفت: تبیین و فضاسازی مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان قم انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۴۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اکبر بختیاری ظهر پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه استان قم برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) ریشه‌های انقلاب را در ۱۵ خرداد ماه ۱۳۴۲ پایه گذاری کردند، تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب ۱۵ خرداد ماه ۱۳۴۲ را روز عزای عمومی اعلام کردند که نشان از اهمیت این روز در تاریخ ایران اسلامی است.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه پانزده خرداد  یک رخداد تاریخی است که پیوند عمیقی با آرمان‌های جامعه ایران داردعنوان کرد:سپاه ناحیه زنجان در این راستا برنامه‌های مختلفی را برای زنده نگهداشتن ۱۴ و ۱۵ خرداد همه ساله انجام می‌دهد.

بختیاری با بیان اینکه در زمینه شناساندن امام به نسل جدید اقدامات مطلوبی باید انجام شود، گفت: امام راحل یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاریخ نظام اسلامی است که نسل جوان تشنه آشنایی با این شخصیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین و فضاسازی مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج دنبال می‌شود، تصریح کرد: سپاه و بسیج آمادگی دارند تا در این مناسبت‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبیینی را در استان قم دنبال کنند.
ارسال نظرات