خبرهای داغ:
فرزند مرحوم کافی در مراسم رونمایی از مستند کافی گفت: رمز موفقیت استاد وصل به ساحت، ولی عصر و گره گشایی از کار مردم بود که باعث شد تا امروز در بین چند نسل جایگاه معنوی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۴۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام محسن کافی در گردهمایی مبلغان ماه رمضان و رونمایی از نخستین مستند داستان کافی که در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، افزود: هرچند تهیه مستندی از زندگی مرحوم کافی بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال دیر است، ولی این فعالیت فرهنگی جای تقدیر دارد تا نسل جدید با سیره و زندگانی این واعظ و مبلغ بیشتر آشنا شوند.

وی بیان کرد: پدرم به حضرت، ولی عصر (عج) ارادت و محبت خاصی داشت و در بیشتر خطابه‌های خود اشاره‌ای به آن حضرت داشت همچنین در کنار تبلیغ از کار مردم هم گره گشایی می‌کرد به نظر مهم‌ترین حلقه اتصال او با مردم و موفقیت او همین دو عامل است.

فرزند مرحوم کافی با بیان اینکه امروز مردم با مشکلاتی مانند سیل و حوادث طبیعی، مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روبرو هستند، گفت: مهم‌ترین وظیفه مبلغان نزدیک کردن مردم و توسل به حضرت، ولی عصر (عج) باشد.

وی اظهار داشت: گره گشایی از کار مردم مهم‌ترین مستحبات است و مرحوم کافی در کنار تبلیغ گره‌هایی از مشکلات مردم را باز می‌کرد. با دعوت از ایشان در هر شهر و استانی در کنار تبلیغ مشکلات اساسی مردم را پیگیری می‌کرد به نظر مهم‌ترین عامل موفقیت مبلغان گره گشایی از گره‌ها و مشکلات مردم در کنار تبلیغ است.

در پایان این مراسم از نخستین مستند داستان زندگانی مرحوم کافی رونمایی شد که قرار است این مستند در آینده از رسانه ملی پخش شود.
ارسال نظرات