مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

فضای مجازی مکانی برای ایجاد فتنه و شایعه توسط سودجویان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان فضای مجازی برای انسان بسیار مخرب عنوان کرد و گفت: در جامعه انسان‌هایی وجود دارند که فقط به دنبال ایجاد فتنه و شایعه برای دیگران بوده و بهترین مکان برای انجام این کار فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۵۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید والامقام عبدالله عیسی پور در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی اقتدار خود را مدیون خون شهدا است اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا با فداکاری و جان‌فشانی خود اجازه جدایی یک متر از خاک وطن را به دشمن تادندان‌مسلح بحثی نداده و باعث اقتدار انقلاب اسلامی‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه کافران همواره به دنبال بدبین کردن مردم نسبت اسلام هستند گفت: کافران و مشرکان با برنامه‌های دقیق خود در طول تاریخ به دنبال نابودی و بدبین کردن مردم نسبت به اسلام هستند تا بتوانند برنامه‌های خود در دنیا را اجرایی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان فضای مجازی برای انسان بسیار مخرب عنوان کرد و افزود: در جامعه انسان‌هایی وجود دارند که فقط به دنبال ایجاد فتنه و شایعه برای دیگران بوده و بهترین مکان برای انجام این کار فضای مجازی است که باید به‌درستی کنترل شود‌.

تسخیری با اشاره به نقش مهم منافقین در ایجاد فتنه بین مسلمانان بیان کرد: منافقین با چهره اسلامی در بین ملت مسلمان نفوذ کرده و با ایجاد فتنه به دنبال نابودی اسلام و مسلمین هستند به همین دلیل خدا در قرآن، منافقین را به‌عنوان مهم‌ترین دشمن اسلام نام‌برده است.

وی با اذعان به اینکه انسان اگر بر نفس خود غلبه کند به رستگاری می‌رسد تصریح کرد: انسان ذاتاً جاه‌طلب و به دنبال موفقیت‌های بیشتر است ولی نباید برای انجام اینکار باکارهای نامشروع ازجمله رشوه‌گیری و استفاده از بیت‌المال روی بیاورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان اگر به خدا توکل کند به‌راحتی می‌تواند بر شیطان غلبه کند خاطرنشان کرد: شیطان برای نابودی و به انحراف کشاندن انسان از تمام توانایی خود استفاده می‌کند و اگر انسان می‌خواهد در مقابل شیطان به موفقیت برسد باید به خدا توکل کند.

تسخیری یکی از دلایل اینکه مسلمانان همواره موردتهاجم استکبار قرار می‌گیرد افزود: استکبار می‌داند اگر ملت مسلمان به موفقیت برسد قادر است تمام قله‌های ترقی را طی و برنامه خود را در دنیا اجرایی کند به همین دلیل سعی دارند جلوی این موفقیت را بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی اکنون به کشور تعیین‌کننده در جهان اسلام تبدیل‌شده است گفت: انقلاب به برکت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به چنان اقتدار و قدرتی در دنیا رسیده که می‌تواند در جهان اسلام و خاورمیانه تعیین‌کننده بوده و تصمیم‌گیری کند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار