به مناسبت هفته کار وکارگر؛

نشست صمیمی فرماندار شهرستان مهدی شهر با نمایندگان کارگران این شهرستان

نشست صمیمی فرماندار شهرستان مهدی شهر با نمایندگان کارگران این شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط به میزبانی فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۶۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حسن ارگی فرماندار مهدی‌شهر در دیدار با نمایندگان کارگران و مدیربان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در ابتدا ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات نمایندگان کارگران شهرستان، کارگر را به‌عنوان بازوی تولید در کشور توصیف کرد.
ارگی با اشاره به جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا افزود: در شرایط فعلی می‌توانیم با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اقتصاد کشور را سامان دهیم.
فرماندار مهدی‌شهر یکی از جنبه‌های اقتصاد مقاومتی را رفع مشکلات کارگران دانست و تأکید کرد: امروزه می‌توان با به حداقل رساندن دغدغه‌های فکری کارگر، او را به طرح ایده‌ها و پیشنهاد‌ات در راستای رونق تولید، افزایش بهره‌وری و پایین آوردن ضایعات سوق داد.
حسن ارگی با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی کارگران، بیان کرد: ازاین‌رو فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر توجه به این مطالبات را از گذشته در دستور کار قرار داده و با مذاکرات با بخش خصوصی و رفع موانع تولید تلاش کرده تا دغدغه کارگران به حداقل برسد.
فرماندار توجه به ظرفیت‌های درون شهرستانی را در کارآفرینی به‌عنوان یک ضرورت دانست و تأکید کرد: پیوند دانش کارگران و تجربه آنان در کار‌های تولیدی نیز می‌تواند از عوامل تحقق شعار سال در آینده پیشرو باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار