خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه، سند ۲۰۳۰ را ابزار و نقشه دشمن برای تربیت سربازان آمریکایی با امکانات خودمان در داخل کشور دانست.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۷۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه زمان دعوت همگان و خودش به تقوا و پرهیزگاری، تقوا را لازمه زندگی هر مسلمانی دانست و آن‌را نقشه راهی برای رسیدن به نقطه تعالی در زندگی افراد برشمرد.

وی با اشاره به فرمایشات امام (ره) خطاب به مسئولان در خصوص دشمنی آمریکا گفت: همانطور که امام فرمودند «چنانچه تصور کنیم آمریکا به صلاح ما یک قدم برمی‌دارد، جهالت است».

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آمریکا به هیچ وجه دلسوز ما نبوده و از روش‌های مختلف برای رسیدن به اهداف منافع خودش استفاده می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز معلم و دیدار مقام معظم رهبری با معلمان و بیانات ایشان در این دیدار گفت: خداوند هیچگاه از کسانی که روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند، نمی‌گذرد چرا که اگر این گذشت باشد، شهادت شهدای انقلاب دفاع مقدس و مدافعان حرم بی دلیل بوده است.

آیت الله علما وظیفه آموزش و پرورش و دانشگاه را تربیت افرادی توانا و خردمند دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش قبل و بعد از انقلاب همواره مورد توجه بوده است و معلمان باید انسان‌هایی دانا، پرهیزگار، کارآمد، پاکدامن، شجاع و اهل عمل تربیت کنند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: با تربیت نسلی اینچنینی ایران به موقعیت علمی دست خواهد یافت و اگر کسی بخواهد از مرزهای جدید علمی اطلاع یابد باید زبان فارسی را یاد بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشمندان هسته‌ای ما آمریکایی‌ها را آشفته کرده‌اند، تاکید کرد: همین دانشمندان توسط معلمان تربیت شده‌اند.

دولت در حد توانش به معیشت معلمان و بازنشستگان توجه کند

آیت الله علما بار دیگر به بیانات رهبری در دیدار با معلمان اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری درباره معیشت معلمان تذکر دادند و دولت باید به وضعیت معیشت آنها و بازنشستگان در حد توانش رسیدگی کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سند ۲۰۳۰ داشت و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، غربی‌ها می‌خواهند معلمانی که علاقمند به آینده کشور هستند، در کلاس‌های درس خود سربازانی برای آمریکا تربیت کنند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: جوهره و جان سند ۲۰۳۰ نیز همین اهداف دشمنان است و آنها می‌خواهند که با استفاده از امکانات خودمان برای آنها سرباز و رعیت تربیت کنیم. لذا باید مراقب بود چرا که این اقدام اتفاق جدیدی نیست.

وی همچنین به سخنان اخیر ترامپ در تحقیر مسلمانان اشاره و تاکید کرد: تحقیر امت اسلام تحقیر همه است اما کشور ما اکنون از اقتدار ویژه‌ای در منطقه و دنیا برخوردار بوده و باید برای حفظ این اقتدار تلاش کنیم.

ارسال نظرات