خبرهای داغ:
کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۳۰۰ مسجد در استان غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۷۷۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علیرضا قبادپور در خصوص آماده سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای آماده سازی مساجد طی ماه مبارک رمضان از بیش از ۱۳۰۰ مسجد موجود در استان کرمانشاه حدود ۱۳۰۰ مسجد مورد غبار روبی قرار گرفت.

وی افزود: هفته گذشته نیز طی مراسم نمادینی مسجد بقیه الله کارمندان با حضور مسئولین، روحانیون و مردم غبار روبی و آماده سازی شد.

کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از بیش از ۱۳۰۰ مسجد استان حدود ۱۱۰ مسجد در کرمانشاه قرار دارد و مابقی نیز در شهرستان‌ها و روستاهای استان واقع شده‌اند.

وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در مساجد استان عنوان کرد: حدود ۱۰۰۰ مسجد در استان تمام وعده‌های نماز را در روز طی ماه مبارک رمضان برگزار خواهند کرد.

قبادپور افزود: در حدود ۱۰۰۰ مسجد مذکور روحانی ثابت داریم و در طول سال حداقل یک وعده نماز را در روز برپا می‌کنند و ماه مبارک رمضان تمام وعده‌های نماز را برپا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: طی ماه مبارک رمضان مبلغانی برای برپایی نماز، تبلیغ و سخنرانی به مساجد مناطق دور افتاده نیز اعزام می‌شوند.

کارشناس امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل مساجد استان کرمانشاه برای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امیدواریم که مردم نیز استقبال خوبی داشته باشند.

قبادپور همچنین از برگزاری سخنرانی‌های مذهبی و مراسم‌های مختلف در مساجد استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

ارسال نظرات