خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه از ارسال پنجمین محموله کمک های مردمی جمع آوری این شهرستان به مناطق سیل زده آق قلا در گلستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۴۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

رضا سامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این کمک های مردمی به ارزش 200 میلیون تومان شامل انواع سبد غذایی، حبوبات، مواد شوینده و بهداشتی و لوازم ضروری خانگی به این مناطق اعزام شد.
وی ادامه داد: این محموله با حمایت خیران و توسط پایگاه ها و حوزه های بسیج شهری و روستایی این شهرستان جمع آوری و بسته بندی شده بود.
سامی اضافه کرد: همچنین 45 میلیون تومان کمک غیرنقدی از سوی شیعیان پاکستان نیز که با همکاری گروه جهادی شهید ابوذر غفاری این شهرستان جمع آوری شده بود، در قالب این محموله به این مناطق ارسال شد.
وی با اشاره به حمایت خیران و مردم نیک اندیش در جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده گفت: در این راستا، یکی از خیران این شهرستان نیز یک سری لوازم کامل منزل به عنوان جهیزیه در قالب این محموله به منطقه سیل زده آق قلا اعزام شده است.
سامی اضافه کرد: تاکنون نیز چهار سری محموله کمک های مردمی توسط سپاه و بسیج مراغه به ارزش 300 میلیون تومان به منطقه سیل زده اق قلای استان گلستان ارسال شده است.
وی بیان کرد: بسیج و سپاه پیشگام در جمع آوری کمک های مردمی و حمایت از مردم آسیب دیده از سیل کشورمان آماده دریافت و ارسال کمک های خیران و مردم خیراندیش این شهرستان است.

ارسال نظرات