مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

پیشکسوتان نقش ارزشمندی در پیشبرد اهداف انقلاب داشتند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در دیدار از پیشکسوتان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصت مناسبی برای پاسداشت دلاورمردی های رزمندگان و پیشکسوتانی است که نقش ارزنده ای در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، تربیت و تعالی و بصیرت رزمندگان فعالیت داشته اند.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۷۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان دوران دفاع مقدس هم اشاره ای کرد و افزود: پیشکسوتان ، جوانان بلند عزت ما بودند که با روحیه ای معنوی و جهادی دوران دفاع را در برابرآن همه ترفند دشمنان برعلیه ایران اسلامی پشت سر گذاشتند و اقتدار کشور را حفظ کردند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان عزیز هم در زمان دفاع مقدس و هم بعد از آن سنگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را که برگرفته از تعالیم دینی و فرهنگ ناب عاشورا است خالی نکرده و همچنان در این مسیر با تمام توان تلاش می کنند.

حجت الاسلام طالعی افزود: پیشکسوتان راویان و انتقال دهندگان فرهنگ دفاع مقدس هستند و لازم است که پيام شهدا را با محبت به نسل آينده منتقل دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه خاطر نشان کرد: این پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در زمان سخت ترین تهدیدها در خدمت نظام بوده و حامی ولایت بوده اند، اکنون وظیفه ماست که خدمتگزار آنها باشیم و از تجارب ارزشمند آن ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: اگر چه این ها به ظاهر باز نشسته شده اند ولیذخایر ارزشمند و سرمایه‌های ماندگار ما هستند که عمر خود را در راه قوام و استحكام نظام مقدس جمهوري اسلامي و دفاع از ارزش های انقلاب صرف كرده اند.

وی ادامه داد: ما هر چه داریم مدیون زحمت و ایثارگری های آنان است چراکه آن ها با رشادت های خود راه را برای ما و نسل های بعدی هموار کرده اند.

حجت الاسلام طالعی تجارب ارزشمند بازنشستگان را بهترین راهنما برای جوانان و نسل های بعدی توصیف کرد و گفت: امروز پیشکسوتان پاسدار در همه عرصه ها با روحیه بالای بسیجی همچنان منشا خدمت هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار