در آستانه ماه رمضان:

خادمین نمونه مساجد اردکان تجلیل شدند

در آستانه ماه مبارک رمضان و با حضور مدیرکل تبلیغات استان یزد، از خادمین نمونه مساجد شهرستان اردکان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۳۳۸۹۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در آستانه ماه مبارک رمضان و دهه تکریم و نکوداشت مساجد، گردهمایی خادمین مساجد شهرستان اردکان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمع دیگری از مسئولین شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این مراسم با اشاره به روایتی از حضرت امام جعفرصادق (علیه‌السلام) گفت: مساجد در روز قیامت از همسایگان و کسانی که به بدون هیچ عذر و بهانه‌ای مسجد نمی‌روند در نزد خداوند شکایت می‌کنند.
وی اظهار داشت: برخی از افراد برای عدم حضور خود در مسجد بهانه‌هایی دارند و ما به‌عنوان متولیان مساجد باید این بهانه‌ها را رفع کنیم. مسجد باید هوای کسانی هم که به مسجد نمی‌آیند داشته باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین حاجی اسماعیلی گفت: اگر بتوانیم افراد جامعه را اهل مسجد و نماز کنیم بسیاری از مسائل و مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی حل خواهد شد و رحمت الهی نیز بیشتر شامل حال ما می‌شود.
وی از خادمان مساجد خواست در ایام ماه مبارک رمضان توجه بیشتری به اوقات شرعی به افق اردکان داشته باشند و در مورد پخش اذان آن را در نظر داشته باشند. خادمین همچنین درزمینهٔ مصرف آب، برق و گاز در مساجد نیز نهایت دقت و صرفه‌جویی را داشته باشند.
در پایان این برنامه، از خادمین نمونه مساجد شهرستان اردکان تجلیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات