خبرهای داغ:

محوریت برنامه‌های ماه رمضان تقویت اخلاق فردی و اجتماعی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: محوریت فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری افزایش نشاط و تقویت اخلاق فردی و اجتماعی روزه دار است که با برنامه ریزی مناسب و خلاقانه ممکن خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۲۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
محوریت برنامه‌های ماه رمضان تقویت اخلاق فردی و اجتماعی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان، در نشست با مسئول و اعضای انجمن قرآن و نهج البلاغه شاهرود با موضوع بررسی برنامه‌های پیشنهادی این انجمن در ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماه برکت و فضیلت است که باید با برگزاری برنامه‌های با کیفیت و پرمحتوا از برکات و فرصت‌های موجود در این ماه هرچه بیشتر و بهتر بهره‌مند شد.
وی تصریح کرد: محوریت برگزاری برنامه‌ها باید افزایش نشاط و تقویت اخلاق فردی و اجتماعی روزه دار باشد و در این راستا تنوع دادن به برنامه ها، اجرای متفاوت و خلاقانه فعالیت‌ها و تلفیق برنامه‌های پیش بینی شده علاوه بر بهبود کیفیت، در تاثیرگزاری بیشتر آن موثر خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: برگزاری نمایش‌های کوتاه، نقالی و شاهنامه خوانی، کارگاه‌های انگیزشی، ورکشاپ‌های هنری و  می‌تواند از برنامه‌های جانبی محافل انس با قرآن کریم باشد که در افزایش نشاط روزه دار موثر خواهد بود.
در ادامه این نشست مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان شاهرود نیز گفت: برگزاری مسابقات قرآنی، کارگاه سبک زندگی اسلامی، کلاس‌های تفسیرقرآن، محفل انس با قرآن کریم و ... از برنامه‌های این انجمن در ماه مبارک رمضان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها