فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ساخت ناو شکن‌های جماران و دماوند ایران را در عرصه تجهیزات دفاعی خودکفا کرده است/اجازه هجوم هیچ کشوری را به آب‌ها ایران نخواهیم داد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام جمهوری آنجا که لازم باشد محکم ایستاده و از کیان اسلام کشور دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۳۳۹۶۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی دریادار امیر حسین خانزادی در سبزوار با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی قصد تهاجم به هیچ کشوری را ندارد اظهارداشت: ما برابر آموزه‌های دینی خود قصد تهاجم به کشوری را نداریم لکن برابر همین آموزه‌ها در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی به هیچ عنوان اجازه هجوم به هیچ کشوری را هم نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبر انقلاب نقشه راه را برای تمام مسئولان و مردم مشخص کرده است ادامه داد: در این بیانیه توجه ویژه‌ای به پتانسیل جوانان در کشور از سوی رهبر انقلاب شده است و این موضوع سبب شده است تا ما نیز در نیروی دریایی ارتش سکان اقتدار در دریا‌ها و احیای تمدن دریایی ایرانی با بهره مندی از نسل جوان در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به این موضوع که امروز هجمه دشمن نه تنها در بعد نظامی است که این هجمه از بعد نظامی به شکل برخورد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تغییر پیدا کرده است تاکید کرد: ما نیز باید در تمام ابعاد که دشمن سعی در ضربه زدن به کشور دارد مقاوم شده و بر توان خود بیافزاییم.

دریادار خانزادی در ادامه به جنگ اقتصادی و عرصه وسیعی آن اشاره کرد و افزود: در این عرصه چهره واقعی دشمن نمایان نیست از اینرو باید با انسجام ملی دشمن را مایوس کنیم.

وی به قدر ت. و ایستادگی نیرو‌های نظامی ایران به برکت انقلاب و پشتوانه مردم در برابر دسیسه‌های مختلف اشاره کرد و تاکید داشت: به فضل خدا امروز کشور ما با توان در برابر ابر قدرت‌ها ایستاده و پنجه در پنجه دشمنان مقاومت کرده و دست برتر را در منطقه از آن خود کرده است.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز افزود: این منطقه به لحاظ منابع انرژی مهم و حیاتی برای کشور‌های دنیا و جمهوری اسلامی مهم است و روزانه ۱۷ میلیون بشکه نفت از این منطقه صادر می‌شود و باید احترام متقابل در مجموعه جامعه جهانی نسبت به منافع متقابل در منطقه خلیج فارس وجود داشته باشند و در صورتی که منعفت امریکا و کشور‌های دیگر به صادرات نفت منطقه است جمهوری اسلامی نیز بر صادرات و جابجایی نفت خود تاکید دارد.

وی ادامه داد: برخی کشور‌های منطقه برای تداوم حکومت خود از ظرفیت استکبار جهانی بعنوان مکمل قدرت استفاده می‌کنند و آن‌ها در کنار خود قرارمی دهند که این موضوع به انسجام کشور‌های منطقه و ثبات منطقه خلیج فارس تاثیر می‌گذارد.

دریادار خانزادی با اشاره به ساخت ناوشکن‌های جماران و دماوند گفت: نیروی دریایی ارتش بلحاظ تجهیزات دفاعی و نظامی خودکفا و بومی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها