خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی در هندیجان خبرداد:

توزیع نذری و برپایی ایستگاه صلواتی در هندیجان

به مناسبت هفته عقیدتی و گرامیداشت سالروز شهید استاد آیت الله مطهری و سالروز شهدای گمنام با همت گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق باشهدای هندیجان ایستگاه صلواتی برپا وهمچنین غذایی نذری بین مردم توزیع شدند.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۴۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل بسیجی حسین عنانات درشامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی در جهت ارج نهادن به مقام ارزشمند شهید آیت الله مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه و احترام به روز معلم و همزمانی با سالروز شهدای گمنام با تلاش بسیجیان گروه جهادی و اعضای هیات میثاق با شهدای هندیجان ضمن برگزاری دعای کمیل ، ایستگاه صلواتی را در جوار سه شهید گمنام برپا شد.

وی افزود: گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق باشهدای هندیجان بصورت خودجوش در مراسمات ملی و مذهبی ایستگاه صلواتی را برپا می کنند و همچنین تعدادی بسته های مواد غذایی نذری رادر میان مردم توزیع می نمایند.

وی بابیان کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان گفت: محموله های خوبی با همت گروه جهادی و میثاق باشهداوجمعی از خیرین هندیجان جمع آوری و برای کمک به سیل زدگان خوزستان در چندین محموله ارسال شدند که اینگونه کمک همچنان ادامه دارد.

بسیجی عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل عنوان کرد : با کمک خیرین در حال تدارک برای کمک به افراد محروم شهرستان هندیجان هستیم که با شروع ایام ماه مبارک رمضان در میان آنها در قالب بسته های مواد غذایی توزیع خواهند شد.

وی بااشاره به کمک به نیازمندان در راستای تامین هزینه دارویی بیان کرد: با تلاش بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با مشارکت خیرین هندیجان برای تامین هزینه دارویی بیماران نیازمند اقدامات خوبی در این باره انجام گرفته شده است.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل تاکید داشت: تمام کمک ها به سیل زدگان خوزستان و کمک به محرومان شهری و روستایی هندیجان با مشارکت خوب و تاثیرگذار خیرین هندیجان و بسیجیان انجام گرفته که الحمدالله تا کنون مفید بوده است.

وی افزود : مردم خیر و نیکوکار هندیجان با اعتقادات قلبی خود همواره در کار خداپسندانه برای کمک به مستمندان در کنار گروه جهادی هندیجان هستند و خدمات خوبی در حال انجام گرفتن هست که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار