خبرهای داغ:
پنجمین سالگرد شهدای گمنام شهرستان هندیجان بنام شبی با شهدا با حضور قشرهای مختلف مردمی خواهر و برادر ، تعدادی از مسئولان محلی ، بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا و رزمندگان همراه با سخنرانی و مداحی و دعای کمیل و ایستگاه صلواتی در جوار مطهر سه شهید گمنام شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۴۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم معنوی پنجمین سالگرد شهدای گمنام شهرستان هندیجان با شکوه خاصی همراه با دعای پرفیض کمیل در جوار مطهر و نورانی سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور قشرهای مختلف مردم شهری و روستایی برگزار شد.

 

این سه شهدای گمنام در عملیات های تک دشمن درخیبر ، مجنون و فاو به درجه رفیع شهادت نائل شدن مردم شریف هندیجان در ۱۳اردیبهشت ماه ۹۳طی تشییع باشکوهی در پارک ۱۸فروردین هندیجان مراسم خاکسپاری را انجام دادند که هر ساله به یاد شهدا مراسم سالگرد را برگزار می نمایند .

 

شهدا به وظایف خودشان عمل نمودند و الان ما بعد از شهدا چکار بایستی کنیم که اولین کار پایبندی به ولایت فقیه و ادامه راه شهدااست و دفاع از ارزش ها و اهداف انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا است.

 

یاد و خاطره شهدا تا ابدزنده است ما بایستی با فرهنگ سازی مناسب زندگی شهدا را بازگو و مطرح نماییم و این چراغ هدایت را به نسل های کنونی و آینده با بهترین روش فرهنگی منتقل کنیم.

راه شهدا در اصل راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که با پیروی از سیدالشهداء(ع) با اقتدار در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی نمودند و اسلام را با خون های مطهر خود احیاء نمودند و شهدا در تاریخ اسلام همچنان با شکوه و عزت ماندگار هستند.

 

مردم هندیجان بصورت روزانه برای احترام به مقام شهدا در کنار این سه شهید گمنام حاضر و فاتحه و صلواتی نثار آنها می کنند و مراسمات ویژه توسط هیات میثاق باشهدا برگزار می شود که مورد استقبال مردم قرار می گیرد .

در پایان مراسم دعای کمیل توسط مداح اهل بیت (ع)از آبادان برادر رزمنده آقای خردمند از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جوار مطهر شهدای گمنام هندیجان با شکوه خاصی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها