با حضور بانوی ورزشکار استان مرکزی :

سومین مرحله اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور در خمینی شهر اصفهان در حال برگزاریست

سومین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران از صبح چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه در خمینی شهر استان اصفهان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۳۴۰۷۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ سومین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران از صبح چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه در خمینی شهر استان اصفهان آغاز شد.

نیلوفر عبدی سرمربیگری تیم ملی هاکی ایران 19 بازیکن از سراسر ایران را به این اردو فراخواند. نفرات دعوت شده نسیم میرزائی از آذربایجان شرقی- سمیرا سلمانی از اصفهان- فاطمه امیدی و بهاره صیدمحمدی و خدیجه قنبری از ایلام- زهرا رشیدیان و زهرا قدایی از خراسان رضوی- مهسا خالقی و زهرا قربانلو از زنجان- فرشته ابراهیمی از لرستان- منیره کیانفر از کرمان- الهام دایی و مینا باقری از گلستان- زیبا یحیوی و مریم حیدری از گیلان- مینا اعتقادی از مازندران- مریم کریمی از مرکزی- ساناز بهرامی و سمیرا یادگاری از همدان می باشند.

در این اردوی 7روزه هاکی بازان ملی پوش زیرنظر سرمربی تیم ملی تمرینات خود را تا 17 اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت 8 الی 11 و عصرها از 15 الی 18 در مجموعه ورزشی شهدا و مجموعه ورزشی مادر خمینی شهر پیگیری خواهند کرد ضمن اینکه در این اردو مربیان مینا حسنی و فاطمه رجبیان و بهمراه شهلا گشتاسبی نیا سرپرست تیم حضور دارند.

گفتنی است هفتمین دوره بازیهای هاکی بانوان ۲۰۱۹ داخل سالن آسیا طی روزهای ۲۲ الی ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر «چون بوری تایلند» برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات