خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه دغدغه معلمان باید تعلیم و تربیت باشد نه مشکلات سخت افزاری گفت: شعبه‌ای از دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جدید در شاهرود راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۲۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
دغدغه معلمان باید تعلیم و تربیت باشد/آغاز به کار شعبه دانشگاه فرهنگیان در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در مراسم بزرگداشت مقام معلم که به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی برگزار شد در سخنانی با تبریک هفته معلم با بیان اینکه معلمان در گام دوم انقلاب نقش مهی را ایفا می‌کنند افزود: فرهنگیان سرمایه‌های نظام هستند، نظامی که فرهنگی و در قالب اسلام است و زیر ساخت نظام ما فرهنگی است و معلمان در آن نقش اساسی دارند.
وی با اشاره به دیدار معلمان با رهبر انقلاب در هفته گذشته خاطر نشان کرد: رهبری در موضوع فرهنگ توجه ویژه دارند و در این دیدار هم تاکید فرمودند که سرمایه انسانی پایه اساسی هر جامعه‌ای است که فرهنگیان ما در آن نقش مهم دارند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایه گذار تمدن نوین اسلامی شما معلمان هستید گفت: زیر ساخت کشور آموزش و پرورش است و شما فرهنگیان ساختار ساز هستید.
وی با تاکید رهبر انقلاب بر حفظ عزت فرهنگیان افزود: مشکلات شما فرهنگیان باید حل شود چرا که شما فقط باید یک مشکل داشته باشید و آن هم تعلیم و تربیت باشدنه مشکلات سخت افزاری.
حسینی شاهرودی با بیان اینکه همه معلم‌ها فرهنگی هستند و معلم پرورشی می‌باشند به اقدامات انجام شده در خصوص فرهنگیان پرداخت و گفت: در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده سهمیه دانشگاه فرهنگیان را برای شرق استان سه برابر کردیم و با همکاری وزارتخانه و مدیران دانشگاه فرهنگیان از ترم بعد قرار است شعبه‌ای از دانشگاه فرهنگیان در شاهرود راه اندازی شود.
وی با بیان اینکه نگاه نمایندگان به تمامیت جامعه فرهنگیان است اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ که بودجه بندی بود و فرهنگیان کمبود داشتند بودجه‌های در اختیار نمایندگان برای شهرستان‌ها به فرهنگیان برای این قشر اختصاص یافت که برای شهرستان شاهرود ۴۰ میلیارد تومان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها