خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: استان سمنان در حال حاضر ۱۲ درصد از میانگین کشوری در حوزه پوشش تحصیلی بالاتر بوده که این مهم بسیار ارزشمند است.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۲۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
پوشش تحصیلی استان سمنان ۱۲ درصد بالاتر از میانگین کشوریبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد دستورانی در مراسم گرامیداشت هفته معلم در شهرستان شاهرود در تالار شقیق‌های دانشگاه صنعتی این شهر اظهار کرد: معلمان، مترجمان سیره امام خمینی (ره) در کلاس‌های درس بودند و در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزایی را بر عهده داشتند.
وی تصریح کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در تمامی مراحل تعلیم و تربیت برای ما راهگشاست؛ طبق فرمایشات رهبری، معلمان عامل رشد و بالندگی در کشور هستند که نمایندگان و مسؤولان باید به معلمان توجه بیشتری داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: سمنان، استان مردمان فرهیخته و باسواد بوده و نرخ ۹۸.۵ درصدی باسوادی بیانگر این مهم است.
دستورانی گفت: استان سمنان رتبه دوم قبولی با رتبه‌های شاخص در کنکور سراسری را در کشور به خود اختصاص داده است؛ این استان در حال حاضر ۱۲ درصد از میانگین کشوری در حوزه پوشش تحصیلی بالاتر بوده که این مهم بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: در سال ۹۷، در ۴۰۰ مدرسه استان کارشناسان تخصصی نماز، جشن نماز را برگزار کردند؛ تمامی این آمارها، گزارش‌ها و رتبه‌های شاخص نشان‌دهنده این مهم بوده که خط پرورش و تربیت در آموزش و پرورش استان بسیار پررنگ است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: آموزش و پرورش استان سمنان تاکنون به هیچ عنوان فرصتی را برای اجرای سند تحول ۲۰۳۰ نداده است و اجازه این کار را نیز نخواهد داد.
دستورانی بیان کرد: در سال ۹۷ بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران فرهنگی استان پرداخت شد و امروز بخش دیگری از مطالبات فرهنگیان استان پرداخت می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها