به منظور ایجاد شور و نشاط ؛ بسیجیان پایگاه جوا دالائمه(س) از ناحیه روح الله یزد در اردوی تفریحی در منطقه ییلاقی دره گاهان تفت شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ میرحسینی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: بسیجیان ناحیه روح الله یزد از همه لحاظ آمادگی مقابله با دشمن را دارند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر آمریکا حتی درصد کمی هم احتمال موفقیت در درگیری نظامی با ایران را می داد یک لحظه درنگ نمی کرد و به کشور ما حمله می کرد . بعضیها این شبهه را مطرح می کنند و می گویند در زمان رژیم سابق ما هیچگونه درگیری با آمریکا نداشتیم و الان بیشتر مشکلاتی که داریم به خاطر کوتاه نیامدن در برابر آمریکا است که بسیار این تفکر اشتباه است .در زمان رژیم سابق شاه مملکت غلام و نوکر حلقه به گوش کشور آمریکا بود و همین وضعیتی که الان عربستان سعودی دارد ما هم به همین گونه بودیم،به عنوان نمونه اگر به شاه ایران گفته می شود بحرین را بده سریع اینکار را انجام می داد و نوکر هم با اربابابش هیچ دعوایی ندارد ولی الان جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته های ناحق آمریکا ایستاده و قرار نیست ذره ای از مواضعش کوتاه بیاید و آمریکا کشوری است که باید در برابرش ایستاد و اگر در برابرش کوتاه بیاییم زیاده خواهی اش بیشتر می شود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات