خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه رامشیر از برگزاری نمایشگاه کتاب باهمکاری مسئول تعلیم وتربیت ناحیه همزمان با هفته عقیدتی، سیاسی سپاه درسپاه رامشیر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۹۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

حجت السلام اکبرشریفی مسئول محترم دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج رامشیر در گفت وگو با مسئول روابط عمومی سپاه رامشیر گفت: هفته عقیدتی، سیاسی سپاه به مناسبت شهادت دکتر مطهری نامگذاری شده و شخصیت و تفکر ایشان مهمترین دلیل ماندگاری نام و آثارشان است از این رو در این هفته تلاش کرده ایم تا با برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات کتابخوانی در حوزه اندیشه و تفکر شهید مطهری به فعالیت ترویجی بپردازیم.

حجت السلام شریفی یادآور شد: تلاش شده تا از تازه های نشر کتاب های مورد نظر در موضوعات مختلف انتخاب و ودراختیارهمکاران گذاشته شود.

حجت السلام شریفی ادامه داد: مسابقه بزرگ کتابخوانی از آثار شهید مطهری از دیگر برنامه هایی است که درحوزها مقاومت بسیح در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه برگزار می شود.

حجت السلام شریفی بیان کرد: این برنامه به صورت دائمی و هر روزه بین دو نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

مسئول محترم دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه رامشیر یادآور شد: در این برنامه کتاب ها به صورت خلاصه به علاقمندان ارائه می شود و هر روز یک کتاب جدید در نماز ظهر به نمازگزاران توسط مسئول محترم تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامشیر جناب حجت السلام عبدالله عموری معرفی می گردد.

در ادامه این گفت و گو مسئول محترم دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه رامشیر نیز گفت: شهید مطهری نمونه ای کامل از یک مبارز مسلمان ایرانی بود، نمونه ای که امروز دستیابی به ابعاد مختلف اندیشه ایشان تنها از طریق مطالعه آثارشان امکان پذیر است.

حجت الاسلام اکبرشریفی با اشاره به بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان کرد: در حال حاضر مهم ترین رسالت ما برای ادامه این راه ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه آثار شهید مطهری است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه رامشیرگفت: شهید مطهری از نمونه های بی نظیر رشادت، بصیرت و روحیه جهادی بودند و مطالعه کتاب های ایشان ابعاد وسیعی از تفکر و اندیشه وی را نمایان می سازد.

حجت الاسلام شریفی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ترویج اندیشه شهید مطهری و توسعه کتابخوانی به خصوص کتاب های ارزشمند اندیشه سیاسی ایشان رسالتی است که امروز بر عهده ماست و قطعا حکمت مطهر از این فعالیت گسترش پیدا خواهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها